![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Stryktipset 20/11
Några funderingar??
Mycket överstreckat. Chelsea tycker jag är den bästa spiken, Birmingham är överstreckade (!) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Håller med om att Birmingham är överstreckade, men samtidigt så måste man välja bort att spika antingen United eller Chelsea om det ska bli någon vettig utdelning. Wigan kommer inte ha en chans mot United så blir att välja bort Chelsea för mig trots allt...
Mest svårtippade matcherna som jag ser det: 5) WBA - Stoke City 12) Norwich - Leeds (funderar på att spika Leeds) 13) Watford - Reading Själv ser jag framemot att få 8 rätt som vanligt ![]() BOL |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
JAg tycker Bolton-Newcastle är riktigt jäkla svår, Newcastle blandar och ger, dom har varit GUDOMLIGT bra på bortaplan i år och riktigt blandat och gett på hemmaplan.... funderar på att helgardera den
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Leeds ser riktigt nice ut. Norwich är utan Grant Holt vilket urholkar hela deras offensiv. Leeds är inne i en galen målperiod just nu. Fortsätter de så samtidigt som Norwichs anfallsspel havererar utan Holt lär Leeds inte förlora.
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Efter en snabbkoll så är den första känslan såhär..
1. 2 2. 1X 3. 12 4. 1 5. 1 6. X2 7. 12 8. 1 9. 12 10. 1 11. 12 12. 2 13. 1 Får kolla upp det närmare imorgon ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
OK stor vändning på Norwich Leeds här. Grant Holt har fått sin avstängning upphävd. Nu är det en 50-50 igen tycker jag
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
![]() edit: Nottingham sjukt understreckade just nu på 12% |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
har svårt för Barnsley-Portsmouth.. någon??
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|