Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-11, 21:41   #16

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Ditt spel gav åtminstone lycka för min del, Robin..

Jag såg det ju aningen efter att du lagt ut, så jag fick samma odds till Ö 9 hörnor. Stort tack, jag hade aldrig hittat överspel på hörnor om det inte vore för dig!

Att underspelet satt det med gör bara kvällen än mer lyckad.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 21:43   #17
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Ditt spel gav åtminstone lycka för min del, Robin..

Jag såg det ju aningen efter att du lagt ut, så jag fick samma odds till Ö 9 hörnor. Stort tack, jag hade aldrig hittat överspel på hörnor om det inte vore för dig!

Att underspelet satt det med gör bara kvällen än mer lyckad.
Snyggt, tänkte själv kliva in på över 7.5 till samma odds, men ville inte frångå mina regler och höll mig till mitt pre game bet. Annars brukar jag ta dessa live om det blir få hörnor i inledningen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:24   #18

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1959

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det tog ett tag att se vad exakt du rekat, bättre med "över 10.5 hörnor" än "Parma 10.5"
Synd på spelet och kul att fler börjar leta intressanta hörnspel!

Sen tycker jag att det är svårt när man rekar överspel på en match.. ibland händer det att jag inte lägger det på förhand utan spelar det live i inledningen av matchen. Visst blir det en hörna i första minuten då och då men man hinner ofta kapa ett mycket schysstare odds efter 3-6min.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:34   #19
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det tog ett tag att se vad exakt du rekat, bättre med "över 10.5 hörnor" än "Parma 10.5"
Synd på spelet och kul att fler börjar leta intressanta hörnspel!

Sen tycker jag att det är svårt när man rekar överspel på en match.. ibland händer det att jag inte lägger det på förhand utan spelar det live i inledningen av matchen. Visst blir det en hörna i första minuten då och då men man hinner ofta kapa ett mycket schysstare odds efter 3-6min.
Ja reken blev konstig, men den är ju hämtad ur sheetet så man får väl klicka sig vidare.

Brukar också ta dessa live, men jag tänkte prova en pre-game för att linan kändes felsatt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td