Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-10, 18:49   #46
dNa

dNas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Många intressanta matcher ikväll, men hittar inga odds som jag gillar. Jag tror att Inter kan vara ett bra spel ikväll men oddset har sjunkit som en sten.
Inte konstigt när pub bombar in hus, bil, underhåll och barnbidrag
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 18:55   #47

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Har inte så bra koll på vad som kommer upp bakifrån ska jag väl medge, men mittfältarna i årets VM var:

Gilberto Silva - Panathinaikos lär inte vara med nästa VM
Felipe Melo - Juventus
Josué - Wolfsburg
Kléberson - Flamengo 35 2014, tveksamt om han håller då
Elano - Galatasaray
Ramires - Benfica
Kaká - Real Madrid
Júlio Baptista - Roma

Silva är garanterat inte med nästa VM, Josue och Kleberson är 35 och det är rätt troligt att de inte platsar då, Kaka och Baptista är 32-33 och någon av de kan mycket väl ha stagnerat då troligen Baptista.

Så nästa VM-trupps mittfält lär bestå av några av dessa spelare plus eventuella nya stjärnskott:

Diego 28 februari 1985
Elano 14 juni 1981 (29 år)
Lucas Leiva 1 januari 1987 (23 år)
Anderson 13 april 1988 (22 år)
Hernanes 29 maj 1985 (25 år)
Ricárdo Kaká 22 april 1982 (28 år)

Så enligt mig ganska goda chanser att Lucas är i truppen om han fortsätter utvecklas. Men vi får väl se vad som ligger på tillväxt i Brasiliens ungdomsled
Var har du Ramires min vän? Han lär ju bli ännu bättre nu när han spelar i PL och i ett lag som Chelsea. Helt säker på att han kommer vara med en lång tid framöver i det brasilianska landslaget. Han har varit bra hitills, inte briljant men han behöver tid för att acklimatisera sig till den engelska fotbollen. Lucas och Ramires har lite liknande spelstil så det kan också vara så att de kommer konkurrera med varandra om att ta en plats i truppen om coachen behöver en box-to-box mittfältare som är lite mer defensivt lagd. Endast tiden får utvisa hur det blir.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 18:59   #48
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Var har du Ramires min vän? Han lär ju bli ännu bättre nu när han spelar i PL och i ett lag som Chelsea. Helt säker på att han kommer vara med en lång tid framöver i det brasilianska landslaget. Han har varit bra hitills, inte briljant men han behöver tid för att acklimatisera sig till den engelska fotbollen. Lucas och Ramires har lite liknande spelstil så det kan också vara så att de kommer konkurrera med varandra om att ta en plats i truppen om coachen behöver en box-to-box mittfältare som är lite mer defensivt lagd. Endast tiden får utvisa hur det blir.
Oj, han förvann när jag kopierade in listan. Han ska givetvis vara med
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 19:15   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 187
Standard

Brasilianska mittfältare i all ära, men är det inte oroande för Brasilien att det inte kommer fram några nya stjärnskott på backsidan? Var är den nya Lucio...?
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 19:32   #50

Turtlewaxs avatar

Sharp$: 301
Standard

Precis som jag skrev i NHL-tråden ( ?) kör vi en dubbel med city och lazio. BOL alla !
Gammal 2010-11-10, 19:38   #51

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Har inte så bra koll på vad som kommer upp bakifrån ska jag väl medge, men mittfältarna i årets VM var:

Gilberto Silva - Panathinaikos lär inte vara med nästa VM
Felipe Melo - Juventus
Josué - Wolfsburg
Kléberson - Flamengo 35 2014, tveksamt om han håller då
Elano - Galatasaray
Ramires - Benfica
Kaká - Real Madrid
Júlio Baptista - Roma

Silva är garanterat inte med nästa VM, Josue och Kleberson är 35 och det är rätt troligt att de inte platsar då, Kaka och Baptista är 32-33 och någon av de kan mycket väl ha stagnerat då troligen Baptista.

Så nästa VM-trupps mittfält lär bestå av några av dessa spelare plus eventuella nya stjärnskott:

Diego 28 februari 1985
Elano 14 juni 1981 (29 år)
Lucas Leiva 1 januari 1987 (23 år)
Anderson 13 april 1988 (22 år)
Hernanes 29 maj 1985 (25 år)
Ricárdo Kaká 22 april 1982 (28 år)

Så enligt mig ganska goda chanser att Lucas är i truppen om han fortsätter utvecklas. Men vi får väl se vad som ligger på tillväxt i Brasiliens ungdomsled
Gilberto Silva,Josue,Kleberson och Baptista kan du nog räkna bort redan nu vilket du också gjort. Mano Menezes har tagit över efter Dunga och är på allla sätt en annan typ av manager så tror inte han satsar på dessa alls. Återstår att se om Diego får en ny chans i landslaget det var länge sedan han var aktuell och Anderson vete fan,är inte han lite av en flopp i Man U?

Ramires som påpekats och även den uppenbare Philippe Coutinho från Inter lär vara där,stor talang.

Lucas är iaf i senaste landslagstruppen och Hernanes är det inte så han verkar före honom just nu. Sandro från Tottenham och Elias från Corinthians som är en favorit hos Menezes (han tränade Corinthians innan) är också två spelare som är med och är aktuella. Ganso skulle säkert också varit med men han är knäskadad just nu och tillbaka nästa säsong.

Vet inte riktigt varför vi diskuterar Selecão i Dagens fotboll men det var du som började
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 19:40   #52
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Ja man går lätt mot OT när man finner intressanta saker att diskutera, men vi sätter punkt nu då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fuzzy Dunlop (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 19:44   #53

Standard

Efter att ha sett lineups blev det spel på en PL match till:

Wigan - Liverpool över 2.5 mål @ 2.05
Wigan - Liverpool: both teams to score? YES @ 1.95
Gammal 2010-11-10, 21:28   #54

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Herregud Laziooooooooooo
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 21:31   #55
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

http://data.fuskbugg.se/dipdip/IBRAH.jpg

DAGENS SKÖNASTE! Live´at 3 min innan straffen!
Oj, vad lätt de italienska domarna blåser straff för de båda storlagen (på San Siro) när de är nära poängtapp, för att inte tala om Inters sena kvittering senast.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2), Lawio (+3), Turtlewax (+5)
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 21:40   #56

tjuves avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 838
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av tjuve Visa inlägg
Har sedan tidigare spelat:

Milan - Palermo ö2.5 @ 1.83

Har egentligen ingen matnyttig motivering utan går mest på känsla här efter att ha sett de senaste matcherna. Man märker på laget att de har påverkats av de offensiva nyförvärven. Laget tänker offensivt och det känns som att de hela tiden har en vilja att spela "anfallsglad" fotboll. Med en medelmåttig försvarslinje och ett hungrigt Palermo med Pastore som verkligen tillför energi tror jag på en böljande ochc målrik tillställning.

Inne på följande spel (ej lagda)

Catania - Udinese: Att bortalaget inte gör mål / Underspel

Catania har släppt in 8-8=0 i målskillnad, 4/5 hemmamatcher har slutat under 2.5 medan Udineses 2/5 bortamatcher har slutat under. Oddset är för dåligt, men är inne på att spela bortalaget att inte göra mål, eller resultatspel (0-0, 1-0)

Newcastle - Blackburn ö2.5

Här ser jag värde i 2.03 hos Pinnacle. Newcastle har ruggig energi just nu efter seger mot Arsenal och jag skulle tro att de inte räds Blackburn hemma på St James' Park. Jag tror snarare att de i så fall drabbas av hybris vilket öppnar för kontringar (Blackburn á la 10/11 = långbollar). Statistiken talar för över (4/5 hemmamatcher för skatorna har slutat över. 3/5 bortamatcher för Bburn slutat över).

Hoppas det inte blev alltför rörig layout/språkmässigt

Fin kväll. Synd bara att man skulle rygga fotbollspengars resultatspel blint - dum är man
tjuve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 22:29   #57

Turtlewaxs avatar

Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg

Oj, vad lätt de italienska domarna blåser straff för de båda storlagen (på San Siro) när de är nära poängtapp, för att inte tala om Inters sena kvittering senast.

Satan vad snyggt!

Själv lade jag det här klockrena spelet:

Bet Type: Double
Cesena v Lazio Match Prices
Lazio 2.10

Manchester City v Manchester United Match Prices
Manchester City 2.40

Hoppas att det gick bättre för er andra.

/
Gammal 2010-11-10, 22:39   #58

Standard

Citat:

Ojoj, cred för den. Grattis!
Gammal 2010-11-10, 23:35   #59

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
100kr skojpeng i matchen Stoke-Liverpool är det enda. Där har jag spelat 2/1 @ 41x
Jag måste bara ställa frågan, du menar väl Wigan?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 00:00   #60

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Citat:

sexig
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td