Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-10, 14:05   #16

Savves avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

*s*......

Senast redigerad av Savve den 2010-11-10 klockan 14:34.
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:06   #17

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skönt att inte alla är helt okunniga här då och kan dela med sig av sin kunskap till oss andra!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:12   #18
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Mina spel:

West Ham v West Brom
Newcastle v Blackburn
Man City v Man Utd
Gammal 2010-11-10, 14:20   #19

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 823
Standard

Jag såg personligen Liverpools matcher mot Napoli och Chelsea förra veckan och vill påstå att Pool är på gång på riktigt nu. Mot Napoli var laget lite reservbetonat så den matchen påverkar inte dagens match. Mot Chelsea var laget riktigt bra i första och gav inte Chelsea någon som helst chans till eget spel, vilket man sällan ser nu för tiden. I andra backade man hem lite och då vet vi alla hur matchbilden brukar se ut. Många spelare har börjat hitta formen såsom Torres, Gerrard, Maxi och Meireles och laget verkar börja fungera riktigt bra nu.

Ca 1,83 finns på marknaden för Pool seger och det anser jag är bra nog.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:28   #20

GianniAgnellis avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Hade nog varit med dig om inte Bari varit så jävla usla i dagsläget. Iofs saknar Chievo Pellissier.
Lazio utan Hernanes kan mycket väl vara ett helt annat lag, så varför inte.

Bari har ju absolut gått dåligt även om man ska ha i åtanke att förlusterna har kommit mot Genoa, Lazio, Fiorentina, Udinese och Milan.

Chievo känns allmänt överskattade pga deras start. Ingenting ska tas ifrån dom men de har verkligen haft marginalerna med sig i inledningen av säsongen och det är främst bortaspelet som har imponerat. Båda lagen lider av tuffa avbräck även om Pellissiers skada kanske smäller högst.

Detta är ett minifade-projekt men Bari vann här förra året och har en stor chans att få med sig åtminstone en poäng här i en väldigt öppen match. Chievo som favorit är fade imo.

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:32   #21

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svara garna pa mitt tidigare inlagg kungen.
Gammal 2010-11-10, 14:33   #22

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
speedmagic ja jag finns är 194 cm lång och 103 pannor du däremot har ju skapat en popidol som ditt signum finns du?

som man svarar får man svar vet du ponken.
Du gillar att debattera ser jag, men det ser inte ut att vara så lyckat.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:42   #23
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag har oerhört svårt att inte lägga mig i när det pratas om Liverpool FC i allmänhet och faktiskt Lucas Leiva i synnerhet.

Liverpool är mitt lag det vet de flesta om på forumet, men det förtar inte min förmåga att se saker objektivt ur bettingsynpunkt. Jag har inga problem med att lägga mina pengar på motståndarna om det är där värdet finns (skippa skitsnacket om laglojalitet, jag är lojal mot pengar i första hand).

Lucas är född 1987 och är alltså 23 år, killen har representerat Brasilien på U20, U23 och A-landslagsnivå.

Han har vunnit Campeonato Gaúcho med Gremio och kommit trea i Seria A med Gremio, han är yngsta spelare någonsin som blivit utsedd till Brasilianska ligans bästa fotbollsspelare som yngsta spelare någonsin. Där gör han spelare som Zico, Falcao, Alex, Romario, Kaká och Carlos Tévez sällskap som även de är pristagare.

Han debuterade för Liverpool som Brasilianare år 2007 som 20åring, 2009 spelade han 4 flest matcher för klubben och blev framröstad som bästa unga spelare i Liverpool.

Han var lagkapten för U20 när de vann Sydamerikanska mästerskapet och gjorde 4 mål. Missade U20 VM pga skada där han även skulle varit lagkapten.

Lucas har varit med i OS för brasilien och var ordinarie, han har blivit uppkallad till A-landslaget av totalt 3 tränare om jag inte är ute och cyklar, han har blivit tilldelad speltd av både Benitez och av Hodgson.

Två av fotbollsvärldens mest respekterade taktiker.

Nej Lucas är inte Xabi Alonso eller Xavi men de personer som inte förstår vilken talang denna kille har och som säger idiotiska saker som att han är PL's sämsta spelare etc har ingen som helst koll på fotboll.

Det finns otaligt många duktiga personer i världen som har givit utrymme för Lucas och det är av en anledning.

Ni kan prata om sidledsspel hit och dit, passningsprocent hit och dit men om ni inte förstår att Lucas är en balansspelare eller på sin höjd box-to-box så är det ingen idé att prata fotboll med er.

Det finns inget ni kan säga som förtar hans prestation, man blir uttagen till dessa landslag, spelare i detta klubblag eller vinner utmärkelser som Kaka och Tevez har gjort om man inte är en duktig fotbollsspelare. Att sydamerikaner/sydeuropeer brukar ta lite tid på sig att aklimatisera sig till tempot i världens bästa liga är inte speciellt ovanligt. Speciellt inte för en så pass ung spelare.

Att han dessutom har en attityd som slår de flestas gör inte saken sämre. Jag har hellre Lucas i laget än en Mascherano eller en gipskatt som Aquilani.
-
Nej han är inte Essien, men Liverpool är heller inte Chelsea.

Jag har försvarat Lucas sedan han kom till klubben och om ni inte förstår det än så lär ni snart göra det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+1), Fuzzy Dunlop (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:44   #24
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Med det sagt om Lucas och gällande objektiviteten om spel så vet jag inte om jag gillar att spela Liverpool ikväll. Även om de spelat bra så är det som vanligt oerhört undervärdare som spelobjekt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:49   #25

davo81s avatar

Sharp$: 261
Standard

Chelsea - Fulham över 3.5 mål 2.35
Wolves - Arsenal över 3.5 mål 2.80
Newcastle - Blackburn över 2.5 mål 1.90
odds 12.50

Wigan - Liverpool 1.75
Cesena - Lazio 2.10
Lecce - Inter 1.75
Manchester City - Manchester Utd 2.55
odds 16.40
davo81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:55   #26

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Bra där RobinD,någon måste stå upp för Lucas

Skulle säga att han är Box-to-Box det var mera den rollen han hade i Gremio men nu har Pool Gerrard så då har han tagit en mer defensiv roll utan att gnälla. Tycker inte han är landslagsklass men Brasilien är ett tufft landslag att ta sig in i också.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 14:56   #27

Sharp$: 380
Standard

Har hittat ett väldigt bra spel inför kvällen.

Cesena - Lazio 2a

Lazio kommer från en förlust i derbyt där domaren var avgörande i den matchen , Lazio spelar väldigt bra fotboll just nu. Cesena hör hemma därnere i botten , man förlorar match efter match , Lazio är för starka i dagsläget för att tappa poäng här.
petsets är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:01   #28

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
ber om ursäkt ang stavfel o annat..det fins folk som jobbar fortfarande..
Ja,vi jobbar på stavningen

Never walk alone med enkel V FFS!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:09   #29

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1957

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av petsets Visa inlägg
Har hittat ett väldigt bra spel inför kvällen.

Cesena - Lazio 2a

Lazio kommer från en förlust i derbyt där domaren var avgörande i den matchen , Lazio spelar väldigt bra fotboll just nu. Cesena hör hemma därnere i botten , man förlorar match efter match , Lazio är för starka i dagsläget för att tappa poäng här.
Öppna en betaltjänst!
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 15:11   #30

Malderisss avatar

Sharp$: 223
Standard

Dagens chansspel är nu lagda:

Wigan Athletic - Liverpool 2
Newcastle United - Blackburn 1
US Lecce - Inter 2
AC Cesena - Lazio 2
Manchester City - Manchester United 1
Insats: 20 €
Möjlig vinst: 593.40 €

Swansea City - Bristol City 1
Leicester City - Sheffield United 1
West Ham United - West Bromwich Albion 1
Aston Villa - Blackpool 2
Roma - AC Fiorentina 1
Insats: 10 €
Möjlig vinst: 641.40 €

(Har inte lärt mig spelskolan med "Units" ännu så ni får nöja er med detta så länge)

Kommer spela nån dubbel och nåt över/under spel senare.

Ska följa United derbyt på tv.

/Malle

Senast redigerad av Malderiss den 2010-11-10 klockan 15:24.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td