![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Ryggade Middlesbrough DNB samt Leeds rak 1:a.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Happ, QPR ända hoppet för Burnley gör ju en alltid besviken.
Jag ska börja tippa med magkänsla, det är det bästa.
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Lutar lite åt ett spel på Melbourne Heart borta mot Fury. Känns som att Heart blir lite starkare för varje match, jobbar mer som ett lag. De har nu fyra bortamatcher i rad utan förlust och jag tror det har givit ett bra självförtroende. Brassen Alex Terra kommer tillbaka från skada imorgon och jag tror att man har bra chanser att vinna imorgon. Fury har vunnit 2/6 hemmamatcher denna säsongen och dessa har kommit mot Sydney och Perth Glory som då inte bjudit upp till vidare motstånd. Tror Heart är sugna på en seger nu efter fina insatser på bortaplan.
2.84 finns på Pinnacle, är enligt mig ett okej odds men det är inget grymt stort värde, så jag vet inte riktigt än om jag ska spela eller inte. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+3) Senast redigerad av Donald den 2010-11-09 klockan 21:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Man tackar för tipset på Boro igen! Kanonlir, fina odds.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
idag efter skada Saxat Brazilian striker Alex Terra is set to make his return to the Melbourne Heart FC squad for tonight’s match against North Queensland Fury in Townsville. After missing three games through injury, the former Fluminense star has finally returned to fitness, with Head Coach John van ‘t Schip ready to unleash the Derby goal scoring hero against the Fury. However, as Terra’s season has been interrupted by a series of niggling injuries, van ‘t Schip is set to err on the side of caution and utilise the diminutive front man as an impact player off the bench. “(Alex’s) going to travel with us. He will have to get into the team again with maybe not playing a full 90 minutes, but slowly building it up,” he said. http://www.footballaustralia.com.au/ |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|