Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-09, 19:48   #31

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Ryggade Middlesbrough DNB samt Leeds rak 1:a.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 20:39   #32

Malderisss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 223
Standard

Happ, QPR ända hoppet för Burnley gör ju en alltid besviken.

Jag ska börja tippa med magkänsla, det är det bästa.
Gammal 2010-11-09, 21:18   #33

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Kalle, tror du det blir nagot spel i aussie imorgon?
Lutar lite åt ett spel på Melbourne Heart borta mot Fury. Känns som att Heart blir lite starkare för varje match, jobbar mer som ett lag. De har nu fyra bortamatcher i rad utan förlust och jag tror det har givit ett bra självförtroende. Brassen Alex Terra kommer tillbaka från skada imorgon och jag tror att man har bra chanser att vinna imorgon. Fury har vunnit 2/6 hemmamatcher denna säsongen och dessa har kommit mot Sydney och Perth Glory som då inte bjudit upp till vidare motstånd. Tror Heart är sugna på en seger nu efter fina insatser på bortaplan.

2.84 finns på Pinnacle, är enligt mig ett okej odds men det är inget grymt stort värde, så jag vet inte riktigt än om jag ska spela eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+3)

Senast redigerad av Donald den 2010-11-09 klockan 21:33.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 22:12   #34

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 187
Standard

Man tackar för tipset på Boro igen! Kanonlir, fina odds.
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 00:54   #35

Sharp$: 663

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Man tackar för tipset på Boro igen! Kanonlir, fina odds.
+1

Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 09:24   #36

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Lutar lite åt ett spel på Melbourne Heart borta mot Fury. Känns som att Heart blir lite starkare för varje match, jobbar mer som ett lag. De har nu fyra bortamatcher i rad utan förlust och jag tror det har givit ett bra självförtroende. Brassen Alex Terra kommer tillbaka från skada imorgon och jag tror att man har bra chanser att vinna imorgon. Fury har vunnit 2/6 hemmamatcher denna säsongen och dessa har kommit mot Sydney och Perth Glory som då inte bjudit upp till vidare motstånd. Tror Heart är sugna på en seger nu efter fina insatser på bortaplan.

2.84 finns på Pinnacle, är enligt mig ett okej odds men det är inget grymt stort värde, så jag vet inte riktigt än om jag ska spela eller inte.
Lägger en peng på Hearts deras brasse Alex Terra skall tydligen gå in i laget
idag efter skada

Saxat
Brazilian striker Alex Terra is set to make his return to the Melbourne Heart FC squad for tonight’s match against North Queensland Fury in Townsville.

After missing three games through injury, the former Fluminense star has finally returned to fitness, with Head Coach John van ‘t Schip ready to unleash the Derby goal scoring hero against the Fury.

However, as Terra’s season has been interrupted by a series of niggling injuries, van ‘t Schip is set to err on the side of caution and utilise the diminutive front man as an impact player off the bench.

“(Alex’s) going to travel with us. He will have to get into the team again with maybe not playing a full 90 minutes, but slowly building it up,” he said.

http://www.footballaustralia.com.au/
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td