![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Sevilla-Valencia
Stormatch ikväll mellan Sevilla-Valencia. Har en liten fundering på ett spel.
Över 2.5 mål till 1.75 Va tror ni ? Sevillas 4 senaste matcher ser ut såhär: 04/11-10 UEFA Europa League, Grupp J Sevilla vs. Karpaty Lviv 4:0 30/10-10 Liga BBVA Barcelona vs. Sevilla 5:0 27/10-10 Copa del Rey Union de Irun vs. Sevilla 0:4 24/10-10 Liga BBVA Sevilla vs. Athletic Bilbao 4:3 Kanske inte lika målglatt i Valencias 4 senaste matcher: 02/11-10 Champions League, Grupp C Valencia vs. Rangers 3:0 30/10-10 Liga BBVA Valencia vs. Zaragoza 1:1 27/10-10 Copa del Rey Logrones vs. Valencia 0:3 23/10-10 Liga BBVA Valencia vs. Mallorca 1:2 Men ändå 3/4 matcher är över över 2.5 mål ![]() Många av deras möten emellan brukar sluta med över 2.5 mål historiskt sett. Ville bara skapa en tråd och höra lite vad ni tycker ![]() Stay safe |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | ||
![]()
Några tidigare möten lagen mellan:
Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Känns som båda lagen är kapabla till att göra en massa mål, men även släppa in. Två väldigt offensvia lag generellt. Sevilla har haft Palop skadad dock. Tillbaka i truppen idag läste jag. Men osäkert om han startar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Sevillas trupp:
Palop, Javi Varas, Dani Jiménez, Dabo, Fernando Navarro, Cáceres, Alexis, Escudé, Zokora, Renato, Cigarini, Romaric, Alfaro, Acosta, Capel, Perotti, Negredo, Kanouté och Luis Fabiano. Valencias trupp: Miguel, Bruno, David Navarro, Maduro, Ricardo Costa, Stankevicius, Dealbert, Jordi Alba, Mathieu, Albelda, Tino Costa, Topal, Manuel Fernandes, Pablo, Joaquín, Mata, Soldado och Aduriz. Känns som att det här kommer vara självklart: Både lagen kommer att göra mål. 1.57 (bet365) Ö 2.5 1.72 (bet365) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
1-0 till Sevilla, Negredo! 30 minuter kvar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Ser tufft ut
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Om Sevilla gör 2-0 så kommer det sluta 2-1 känner jag på mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Såg inte matchen tyvärr. Så kan inte uttala mig. Men det krävdes bara 1 mål till men men
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
2 stolpträffar från att överspelet suttit
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Röda kortet som pajja denna, sämsta som kan hända för överspelet.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|