![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 63PremierLeague Stats: 16 - 18 - 2 ROI: 123.43% Vinstprocent: 47.00% |
![]()
West Brom DnB
Liverpool DnB Newcastle +1.5
![]() |
#18 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Men BOL iaf ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 276Allt och inget! Stats: 40 - 35 - 1 ROI: 100.28% Vinstprocent: 53.00% |
![]()
AIK till 3.75 är FÖR BRA, spelade redan för 2 dagar sedan.
Det folk tydligen inte riktigt verkar tänka på är att AIK kommer att ha en fullsatt bortaklack på plats och det är självklart att man vill ge dessa supportrar en skön avslutning, och formen för tillfället går ju inte att klaga på. Sen är det klart rättvist att AIK ligger så pass högt oddsmässigt som man gör med tanke på Åtvidabergs motivation, men som sagt, 3.75 är för högt. Hade spelat allt över 3 ggr..
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]() 2010-11-07 Nice - Toulouse (Ligue 1)
Datum: 2010-11-07
Tid: 17:00 Sport: Fotboll Land: Frankrike Liga: Ligue 1 Match: Nice - Toulouse Spel: Toulouse Insats: 5/10 Odds: 2.70 Bolag: bet365 Motivering: Nice v Toulouse Tolouse är ligans 4e bästa bortalag och ligger på 5e plats i Ligue 1 , Nice är ligans 14e bästa hemma lag och ligger på placering 15 i ligan. Tolouse står i 2.95 (2.70) nu . Toulouse spelade lika mot FC Lens senast och jag tror att dom kommer att rycka upp sig rejält inför mötet mot Nice. Nice har förlorat dom två senaste matcherna och har sett riktigt darriga ut spelmässigt. Jag tror så pass mycket på Tolouse i den här matchen att jag väljer att spela den rak istället för 1.83 DnB, ett spel som jag också finner värde i. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Göteborg - Gefle tycker jag är ett bra spel, Göteborg har inte så mycket att spela för samtidigt som Gefle slipper direkt nedflyttning vid vinst i denna match. Testar en X2 till 1.84 på Betsafe.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Hoppar på AIK. Pinnacle ligger på 3.04 och du kan få i alla fall 3.6 nu.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Marila Pribram +0.5 (pinnacle) till 1.84
Hemmalaget FC Brno har spelare borta. Spelas i tjeckiska ligan. Lirar 3/5 units Börjar kl 17.00 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FoxMulder (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
AWESOME
|
![]()
Prövar med att anti-jinxa wba genom att gratulera med vinsten till City
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
LA Galaxy-Seattle Sounders X2 till 2,25 sportingbet.
Kan även bokas till 1.82 på betfair(är som X2). 2/5 Units Spelstopp 03.00 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|