![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Jag kör Lay Real Madrid + 0-1 och ev 0-2 efter 20 min.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Public på favoriten trycker ned oddset och sen har du bolagens cut. Rätt övertygad om att bolagen tjänar fin deg på denna match och det blir därför ett duktigt underodds, sen att man lätt saltar sina uttryck när man ska argumentera kan man väl ta med en nypa salt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
herregud vilken kärring han är fjollnaldo ska filma hela tiden
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
real scorar, milans självmordstaktik så värdelöst av coachen (eller berlu?)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Fan vad alla klagar? Skrev bara ned spontana för- och nackdelar. Ser lovande ut nu också när Higuaín gjorde första målet i matchen, såsom jag förutspått.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Men däremot tog jag livebet Real att vinna första halvlek till 2.95 så lite flyt får man ju ha ibland ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Real trampar studntals lite onödigt mycket på bollen och vissa spelare gör lite konstiga beslut stundtals, men ojoj, om folk tyckte att Inter var bra förra sässongen så vänta bara till Mourinho fått ordning på detta Real på riktigt! Och Milan, ja vad ska man säga, låt oss konstatera att Silvio inte är den bästa på att välja bra tränare till sin klubb... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Flyt, värde eller ej! Real leder och alla som spelat önskar jag vinster till.
Själv sitter jag på under 11.5 hörnor och under 2.5 mål. Tycker Milan startade bra, men som Calahan säger så är deras mittfält lite väl felpositionerat och det straffar sig just nu. 1 halvlek kvar. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Andra halvlek och Real går ut och slutar visa hjärta. 2-1 Milan, går och lägger mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Älska jinxen, ändå skönt hata real
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Andra halvlek var sjukt mystiskt, jinxen mao. helt sinnes
![]() Lika glad är jag för det, tog o2.5 i första halvlek till 2.30. Godnatt alla cappers! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|