![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
![]()
Har några strumpor till övers jag med
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Malderiss lär knappast visa sig här. Var faktiskt lite R&K-uttalande av honom med ordet "bankränta". Men FCK spelade ju riktigt bra och förtjänade kanske t o m att vinna kvällens match. Mycket väl genomförd match av danskarna.
![]() Angående strumpan, vi vill gärna ha ett videobevis på när du slukar den hel och svettig, Malderiss. ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tjompiz (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]()
Tjena grabbar!
Strumpan smakade gott tillsammans med lite sparrissoppa. Som tur var förlorade jag bara 300 kr då jag i princip valde att avstå spel när jag såg att Pedro inte var med i startelvan så pengamässigt lider jag inte mycket när jag tänkte gå in med 2000 kr i en trippel med bla Barca. Det är ett helt annat Barca när Iniesta spelar på anfallet och Keita på mitten. Förstår inte varför pep envisas med detta, Pedro fick drygt 10 minuter och man ser direkt vilken fartfläkt han är, han också fixa en stolpträff - Att han inte spelar från start är en gåta för mig. Överlag blev det 7500 kr + (tis + ons) då Benfica, Marseille, United och Tottenham satt fint. FCK gjorde en bra match återigen (imponerad av Wiland faktiskt, undrar hur länge han blir kvar där) Barca hade inte turen på sin sida i tisdags och då blir det inga 3 poäng, sånt är livet. Det var en bank som failerade, min åsikt "före" match har inte ändrats men kommer aldrig gå in med stora pengar på Barcelona om inte Pedro startar, så är det (Det blir för statiskt) med seg Keita på mitten. Polanco // Tillbaka till Flashback med dig, du är knappast gammal nog att spela. Kalla mig mannen utan liv eller vad fasiken du vill men att påstå att jag har missat en Barcelona match senaste 6-7 åren är bara tragiskt då du inte känner mig. Jag lever för Barcelona och ska ner på El Clasicó nu i November och Barcelona - Real Sociedad i December, det blir mitt 17e och 18e besök till Camp Nou på de 2 senaste åren. 1 månads lastbilskneg räcker gott och väl till 4-5 Barcelona resor. Prioriteringar min vän.. Och varför skulle jag inte komma tillbaka? För att jag missat ett spel (som jag knappt spelade på) när jag skrev bankränta, oj det har ju aldrig förut. Barcelona hade en dålig dag på jobbet och Danskarna en av sina bästa och stolpen räddade dom 2 gånger om.. /Malderiss
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
AWESOME
|
![]()
Summor hit och dit bryr sig ingen om, det kan du ta i kukmätar tråden i OT.
Om du vill stoltsera och få ryggklappningar så tar du och reggar ett spreadsheet så kan du få bekänna dina sanna färger! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Spoiler:
Du vidhåller alltså att Barca var "bankränta"? Tror du i så fall ska byta bank, för med ränta är det ju meningen att man SJÄLV ska få pengar, inte att man ska förlora.... ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 | |
![]() Citat:
Sen är FCKs mål till följd av ett tarvligt ingripande av Valdes. Jag har sett experter skriva bankränta på x för x sedan åka på pisk mot y med 2,3 - 0 iCash - Jo, jag skryter. Handlar inte sportsbetting om att vinna? Om jag förlorar 300 kr på Barcelona matchen och går + 7500 totalt (efter jag räknat bort det jag torskade) Haha, jag har alltså fortfarande spelat dåligt - Good thinking ![]() Ville bara skriva så ingen skulle tro att jag hängt mig i en nätverkskabel eller något ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
AWESOME
|
![]()
Ja det handlar om att vinna, men i längden, så du snackar som en notorisk förlorare då du lägger tyngd på en enskild dag då det existerar 365 dagar i året.
![]() ![]() |
![]() |
#86 | ||
![]() Citat:
Ibland går det inte vägen, shit happens. Ärligt talat bryr jag mig inte vad ni säger. Jag spelar inte för att vinna pengar (visst, det är kul och klonka 15k en helg men) överlag är det för att jag som neutral åskådare tycker att det ger spänning i matcherna. Tippar inte heller singlar utan jag kör MINST tripplar så vad hade det spelat för roll om Barca hade vunnit? Rubin vann ju i alla fall inte.. Om jag ska förlora allt jag vunnit sen jag började med sportsbetting så måste jag förlorar 1000 spänn i veckan i 1 år utan att vinna en enda gång, troligt? Knappast. Vet att ni använder units och shit här men jag skriver i kronor för det är så jag kör, + 15 000 kr på 1 1/2 månad och här blir man hånad för att man spelar dåligt. Ja, jag kanske spelar som ett jävla aphuvud men det är hur man vill göra, varje individ spelar hur den vill. Citat:
Jag är ingen spelare som spelar varje dag, jag knegar som en vanlig Svensson men tippar när jag kollar fotboll (dvs helger & cl veckor) Sista inlägget i denna tråd... /Malderiss
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Malderiss den 2010-11-04 klockan 16:06. |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 | |
![]() Citat:
![]() Om det går vägen ibland så ska man ju inte tala om bankränta.... Det andra du skriver har jag inte haft någon åsikt om, och kommer inte ha heller....var bara den s.k ""bankräntan" jag skrev om.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Så vi ger dig en trevlig veckas ban så du kan åtminstonde läsa spelskolan så slipper det göra ont i våra ögon att läsa mer av dylikt skräp! Trevlig semester ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 | |
![]()
iCash //
Du uppträder ju väldigt patetiskt som bannar en medlem utan att han får chansen att försvara sig, det är riktigt omogen nivå och du ska vara en moderator? Fick du inte vara moderator på flashback så du var tvungen att söka dig till ett mindre forum där du får härska och styra? Maktbehov? Anledning till att jag ens började skriva i tråden var för att folk skrev "Han kommer aldrig visa sig här igen" Annars hade jag inte ens besök en 2 dagar gammal tråd, att lyncha folk är tydligen tillåtet här men inte att spela hur man vill? Citat:
Då borde ju inte ordet bänkränta existera inom sportsbetting? För någon här i tråden nämnde ju att INGEN match är säker, inte ens Djurgårdens p00 mot Chelseas A-lag är alltså säker. Då tycker jag att man kan skrota ordet bankränta, vad ska man med det till? Inget är ju säkert..(vilket iof är sant) Ett tips innan du spärrar detta konto, lås denna tråd - det hade en bra moderator gjort. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 | |
![]() Citat:
Du märkte mothugget du fick innan i tråden när du skrev det....ändå vihåller du att bankränta finns.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|