![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Lawio var spelar du din trippel?
Du får oddsen 1.61, 1.95 och 2.00(!) hos 365 Funderar också på att knåpa ihop en trippel till ikväll, är ju trots allt CL ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
same here! Men hittar inte så himla mycket spelvärt, blir nog mest bara för skoj att ha när man kikar =)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Tror stenhårt på Inter borta mot Tottenham.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Idag spelas Schalke med 4u till 2.007 och samma insats på U2.5 i mötet mellan Valencia-Rangers till 1.988
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Jag är inte så säker på Benfica. Etnocentrismen inom fotboll placerar ett franskt lag som Lyon djupt på skalan. Etnocentrismen kan förblinda. Knappt en matchbild eller reportage i media. Lyon har tagit maxpoäng utan att ha haft fullt lag vid något tillfälle. Jag tror inte Lyon viker ner sig. 1x
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 | |
![]() Citat:
I Twente saknas bland annat Emir Bajrami. Enligt holländsk media är det även osäkert om Theo Janssen kommer till spel, bestäms nog strax innan matchstart. Senast lagen möttes här var i EL förra året, då vann WB med 4-1. Rent spontant känns Bremen som ett bra spel, men man kan fan aldrig räkna med det laget. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Jag går in stenhårt på under 2.5 tottenham-inter, 1.98.
även: lay Tottenham 2.68 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Trodde jag skrev detta tidigare, men verkar inte kommit fram.
3u på Schalke u1.5 till 1.83 hos pinnen spelar jag. Känns som ett vettigt spel, hittar samma spel hos Betsson till 1.58. Testar även 0.5u på Schalke gör 0 mål till 4.50 hos Bwin. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Hade framgång med resultatspel i förra rundan, med 0-0 @8.50 i PAO - Rubin.
Testar igen, men den här gången 1-0 till 5.50. I övrigt tror jag att Schalke är en rätt trolig vinnare. Valencia kör över ett, enligt egen utsago, slitet Rangers & Spurs - Inter kan bli en målfest då båda lagen saknar sina ordinarie målvakter och Spurs har obligatorisk ruljans i försvaret. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Let's flip the coins
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Var också inne på Benfica tidigare men eftersom Cardozo är skadad och exempelvis Bastos och kanske också Makoun spelar så satsar jag på underspelet istället. Benfica har inte direkt öst in mål tidigare och jag tror att Lyon i första hand kommer försöka stänga ytor.
Vill även slå ett litet slag för Crewe som hemma möter Shrewsbury. Shrewsbury är visserligen ett topplag men har en poäng på de fem senaste bortamatcherna och har rejält med skador i försvaret. Två backar klev av i senaste matchen och även en av ersättarna är tveksam till spel idag. Shrewsbury har visserligen gjort klart med ett lån idag som hoppar direkt in i laget men det borde rimligtvis ändå finnas frågetecken för defensiven. Crewe var innan derbyförlusten mot topplaget Port Vale obesegrade i elva matcher och har bara en hemmaförlust. De kryssar lite för mycket för att ligga i absoluta toppen men 2.20 under rådande omständigheter tycker jag är värt att testas. Eftersom hemmalaget dessutom snittar på nästan tre gjorda per match känns överspelet minst lika intressant. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|