![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Inter - Sampdoria över 2,5 ligger runt 1,8 i odds
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Oh herregud vilken dag! Den är inte slut än och jag håller på och avlider, hjärtat pumpar i 300000.
Nu ska jag förklara läget. Har en fyrling med: Udinese = Klar Espanyol = Klar Sevilla (Halvtid, står 2-0 Sevilla) Arsenal = Klar Insats: 300 :- Möjlig vinst: 6747 :- Ser alltså VÄLDIGT VÄLDIGT bra ut just nu. Udinese v Palermo Över 2.5 mål = Klar Man City v Arsenal Över 2.5 mål = Klar (Tack Bendtner) Sevilla v Ath Bilbao Över 2.5 mål = (Står 2-0 i halvtid) Villarreal v Atl Madrid Över 2.5 mål = Ej börjat, brukar bli målrikt mellan dessa) Lazio v Cagliari Över 2.5 mål = Klar Insats: 300 :- Möjlig vinst: 8010 :- Man City v Arsenal Över 2.5 mål = Klar Genoa v Catania Under 2.5 mål = Klar Inter - Sampdoria Över 2.5 mål = Ej påbörjad, Heja ETO! ![]() Villarreal v Atl Madrid Över 2.5 mål = Ej påbörjad Insats: 300 :- Möjlig vinst: 3510 :- Om alla går in vinner jag: 18267 :- Är dock nöjd om bara Sevilla håller sin ledning. OBS! Känns ändå jävligt jävligt surt om Sevilla vinner därför att jag hade en megakupong (åttling) där alla matcher har suttit - 6 stycken, bara Sevilla återstår och där står det 2-0. Det hade gett en vinst på 20 500 kr om Parma vunnit, men men.. Ytterligare hade jag kuponger där seger för: Lyon hade gett mig 1700 :- (1-1 mot no-name skitlag) Fenerbache hade gett mig 1450 :- (0-0 mot Galatasaray) Hercules hade gett mig 3100 :- (Släppte in 1-1 i 85 minuten!!! Surt sa räven) Dortmund hade gett mig 2200 :- (1-1 mot Hoffenheim) Nu hejar vi fram över 2.5 mål i Villarreal - At.Madrid och att det blir ett mål till i Sevilla matchen samt att Sevilla håller ledningen där! Vamos!
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Malderiss, går du plus på detta spelsätt i längden?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Lille - Marseille strax på Viasat Fotboll vad tror ni om matchen.
Jag tror att Heinze och Diawara kommer få det tufft emot snabba Hazard - Sow - Gervinho. Spelar DNB 1 1,62 på Betsafe.
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
BOL malderiss, dock så är nog kupongen med Inter ö2.5 körd. Att pricka 1-3 är ju grymt i vilket fall.
Inter spelar grymt bra, men det lossnar inte. Tycker Biabany bör bytas ut, fixar fram en del hörnor men förutom det är han ganska värdelös. Är för låst i sin position, samarbetet med Eto'o är ju obefintligt... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Inter bryr jag mig inte speciellt mycket om, huvudsaken är att Villareal matchen slutar med minst 3 mål..
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
2-0 Villarreal =O
Tror inte det blir nå mer mål, ska slänga in en slant på de för att säkra upp lite ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Jag fegade nu och satte 500 kr på att 2-0 står sig.
Inga mer mål = 2000 kr Ett mål = 8010 kr Fegt eller bra? Hur skulle ni gjort?
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Hade nog gjort likadant.
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Det kändes som en billig försäkring helt enkelt.
Hoppas dock på ett mål!
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Patetico Madrid, såklart dom sviker.
Hade jag inte tippat hade det stått 5-4 i denna match. Blir så jävla besviken bara. USCH! Tack o godnatt.
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
Men jag tackar ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|