![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Korkat upp?
Tottenhams genomsnittliga hemmamatcher har inneburit 2,1 mål. 3 av Evertons bortamatcher har de inte gjort mål i och den fjärde var under 2,5 totalt. 7 av Evertons 8 matcher har varit under 2,5 mål så helt överraskande är nog inte ett U2,5-resultat.
Ang. ManUtd så får vi se, Du och jag har olika bedömning. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Pfff..vilken pärs!!!
Hittade ingen stream till Norwich så jag satt på nålar i slutet.. Min trippel ala: Birmingham, Nottingham och Norwich gick in = vinst 3000 kr Sen har jag en levande kvar hittils: West Ham, West Brom, Sunderland, Birmingham = Alltså bara WEST HAM kvar. Vinner WH blir det vinst på 6500 kr vilket ger ett totalt + idag på cirka 8900 kr vilket vore så jävla välbehövligt efter några bedrövliga dagar. Så håll tummarna för WH åt mig nu ![]() Blir nog några fler spel senare på Franska osv..
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 63PremierLeague Stats: 16 - 18 - 2 ROI: 123.43% Vinstprocent: 47.00% |
![]()
Check!
![]() |
#21 |
![]()
Hm..
West Ham tog ledning fint med 1-0, sen kvitterande Newcastle.. Tycker West Ham har det mesta av spelet men när det är så, så brukar det alltid sluta med att laget som inte har nåt får ett skitmål i 85´ Hoppas på Westham, Cole fixar det hoppas jag ![]() Edit: fan West Ham! Ångrar som fan att jag inte valde en säkrare match, typ Doncaster eller vafan som helst, helvetesmånaden fortsätter.
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Malderiss den 2010-10-23 klockan 19:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
|