![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Italienska lag är äckliga på att hålla tätt på bortaplan i viktiga matcher. Tror på 1-0, 1-1 eller 0-0 dvs Underspel.
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
REAL MADRID: Casillas; Arbeloa, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Khedira; Ronaldo, Ozil, Di Maria; Higuain.
MILAN: Amelia; Zambrotta, Nesta, Bonera, Antonini; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Ronaldinho; Pato, Ibrahimovic. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
1.60 på Nowich korrekt odds? I serien där alla slår alla (Championship)? Nej, dags att tänka om, även fast Norwich är ett starkt hemmalag.
BOL. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Dagen börjar bra, Chelsea -0.25 satt fint
![]() Spartak Moskva - Chelsea 0-2 FT @xtrmntr Det är min åsikt om matchen. Bara för att det sker många skrällar i Championship betyder dte inte att hemmalaget alltid ska ha minst 1.90. Norwich har sett riktigt starka ut senaste matcherna, medan Crystal Palace gått riktigt dåligt. Ligatrean 1.60 hemma mot nästjumbon, ingen konstighet med det. Dessutom förstår jag inte hur du kan tycka det när snittoddset på Norwich hos alla bolag ligger på 1.65. Högst ligger pinnen, nere på 1.71 nu, så jag tycker absolut att 1.75 var spelvärt ![]() Senast redigerad av hejz den 2010-10-19 klockan 19:37. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Spelar nu i sista stund på Middlesbrough @4.83.
Nottingham har gått rätt bra, men jag har inte riktigt imponerats av Nottingham då man lyckats kryssa väldigt många matcher. Jag testar 1u på Middlesbrough. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
5 av dom 8 champions league spelen satt där dom skulle och 5,5 units plus.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1957Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
insats 500kr odds 9,39
utdelning:4.697,05 chelsea 2.00 ajax 1.61 arsenal 1.61 braga 1.80 min fyrling. satt fint! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
Vart är killen som trodde på Milan, haha ?
Gick + - noll idag =( Hade vunnit 13 000 kr om Norwich vunnit så är ganska sur just nu =/
![]() ![]() |
![]() |
|