![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Chelsea, varför har dem så högt odds?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Är det ingen som har tips på Championship?!
Vart kan jag hitta rekar till dessa matcher, tipsa någon ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Tror Milan skrällar mot Real Madrid
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Bara jag som tycker att oddset på Auxerre är högt?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
htsolna //
Ligger inte Auxerre typ sist?
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Och hur finner jag den?
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Vet inte om jag får länke till den. Men gör det så får någon admin ta bort det isf
wedetips.blogspot.com |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Real Madrid - Milan (2) - 6.50
Arsenal FC - Shakhtar Donetsk (1) - 1.61 Ajax - Auxerre (1) - 1.61 Odds: 16.84 Insats: 300 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Polanco, Madrid har spelat bättre och bättre, kommer nog aldrig hända.
3-0 MADRID
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Kvällens fotboll, om oddsen inte stämmer är det för att spelen lades redan igår:
Ogiltigt spel-ID: 122369 Ogiltigt spel-ID: 122370 Ogiltigt spel-ID: 122372 Ogiltigt spel-ID: 122373 Ogiltigt spel-ID: 122377 Ogiltigt spel-ID: 122378 Ogiltigt spel-ID: 122380 Ogiltigt spel-ID: 122381 https://www.sharps.se/spreadsheet/-a- Senast redigerad av _A_ den 2010-10-19 klockan 19:21. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Är det något lag som kan skrälla så är det Milan.
Milan har inte en enda nyckelspelare skadad. Pato spelar helt magiskt just nu. Var försiktig i dina slutsatser nu. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Blir en parlay för mig till låg insats:
Basel +2.5, Ajax -0.5 @ 1.95 (bet365) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |