Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-17, 18:55   #16

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Mallorca slut och man vann matchen med 5-3 i hörnor, dvs. spelet förlorades med minsta möjliga marginal. Jäkligt synd att Espanyol hade rött kort större delen av matchen och att man även tog ledningen som underdog - spelet kändes ändå i efterhand korrekt, men idag var inte marginalerna på vår sida då två av de förlorade spelen förlorades med minsta möjliga marginal.

Nya tag nästa helg!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 19:28   #17

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
tino, vad har du för URL till hörnsheetet?
https://www.sharps.se/spreadsheet/evpluscorners
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:10   #18
sox

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1361

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förlåt. Trots att jag bestämt att jag inte ska rygga några rekar förutom från några få utvalda så ryggade jag idag på hörnor napoli/espanyol, liren såg bra ut efter egen dubbelkoll, självklart spelade jag inte inter då den hade en lägre unit-insats.

Som den super-jinx (alla spreads som har en plötslig downsing har jag ryggat, förlåt!) jag är hittar jag som vanligt de röda russinen ur kakan och kommer garanterat att missa alla gröna spel då jag inte hinner häcka på diverse forum och chattar.

Nästa helg är jag inte hemma så då är ni safe!
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 22:29   #19
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Förlåt. Trots att jag bestämt att jag inte ska rygga några rekar förutom från några få utvalda så ryggade jag idag på hörnor napoli/espanyol, liren såg bra ut efter egen dubbelkoll, självklart spelade jag inte inter då den hade en lägre unit-insats.

Som den super-jinx (alla spreads som har en plötslig downsing har jag ryggat, förlåt!) jag är hittar jag som vanligt de röda russinen ur kakan och kommer garanterat att missa alla gröna spel då jag inte hinner häcka på diverse forum och chattar.

Nästa helg är jag inte hemma så då är ni safe!
Därför finns RSS samt favoritfunktioner i våra sheets Bara sitta med en RSSläsare i mobilen så har du biffen fixad.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 15:59   #20

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag pysslar också med hörnspel och det är viktigt att komma ihåg att statistiken absolut inte säger allt.. ett mål, en utvisning eller bara en annorlunda matchbild förändrar allt. Det är otroligt mycket bättre att pyssla med livespel.

Senast redigerad av Slurf den 2010-10-18 klockan 16:47.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 16:17   #21

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Därför finns RSS samt favoritfunktioner i våra sheets Bara sitta med en RSSläsare i mobilen så har du biffen fixad.
Skulle du kunna vara vänlig och förklara hur detta fungerar? Skulle uppskattas!
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td