![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Mallorca slut och man vann matchen med 5-3 i hörnor, dvs. spelet förlorades med minsta möjliga marginal. Jäkligt synd att Espanyol hade rött kort större delen av matchen och att man även tog ledningen som underdog - spelet kändes ändå i efterhand korrekt, men idag var inte marginalerna på vår sida då två av de förlorade spelen förlorades med minsta möjliga marginal.
Nya tag nästa helg! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Förlåt. Trots att jag bestämt att jag inte ska rygga några rekar förutom från några få utvalda så ryggade jag idag på hörnor napoli/espanyol, liren såg bra ut efter egen dubbelkoll, självklart spelade jag inte inter då den hade en lägre unit-insats.
Som den super-jinx (alla spreads som har en plötslig downsing har jag ryggat, förlåt!) jag är hittar jag som vanligt de röda russinen ur kakan och kommer garanterat att missa alla gröna spel då jag inte hinner häcka på diverse forum och chattar. Nästa helg är jag inte hemma så då är ni safe! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Jag pysslar också med hörnspel och det är viktigt att komma ihåg att statistiken absolut inte säger allt.. ett mål, en utvisning eller bara en annorlunda matchbild förändrar allt. Det är otroligt mycket bättre att pyssla med livespel.
Senast redigerad av Slurf den 2010-10-18 klockan 16:47. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|