![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Har spelat följande spel på Holland - Sverige
HT/FT Holland/Oavgjort @ 19,00 Sportingbet 1u HT/FT Sverige/Oavgjort @ 19,00 Sportingbet 1u Antal hörnor 1:a Halvlek över 4,5 @ 1,825 Bet365 5u Totalt antal hörnor AH över 10 @ 1,975 Bet365 5u Asian hcp antal hörnor Holland -1,5 @ 1,80 NB 7u Då jag tycker oavgjort känns som ett ganska realistiskt resultat så ser jag dessa två HT/FT spel som mycket bra värden och får funka som kul TV-peng. Vad gäller hörspelen så med Mellberg avstängd och en mycket hörnbenägen Majstorovic som senior i backlinjen så tror jag att det kommer se ut som det brukar och han blockar ut mängder med inspel över egen kortlinje. Vidare så är det två offensiva uppställningar och Holland lär trycka på och därav kommer det komma en mängd hörnor, framföralt för Holland. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Vad tror ni om:
Tyskland vinner & under 3,5 mål @ 2,00 finns på Bet365 Matchen spelas 23:00 Kazakstansk tid, vilket är 19:00 CET. Tyskarna leder gruppen rätt bekvämt nu och ser inte att Kazakstan kommer kunna kamma en enda poäng ikväll utan får vara glada om de kan hålla ner siffrorna. Schweinsteiger spelar ej, och Özil har haft problem emd en fot men var igår i full träning. Tror det kommer sparas en del på spelare och försöka undvika nya skador efter att man tagit en trygg ledning och sen mest spela av matchen bärga 3 nya poäng, nothing more nothing less Senast redigerad av Storchen den 2010-10-12 klockan 16:23. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Har lirat över 2.5 mellan Holland och Sverige till 2.10 på 365.
Holland känns svaga på fasta och Elmander tror jag kan utnyttja luckorna bakom Van der Wiel så Sverige tror jag gör något mål idag. Holland kan pyttsa, särskilt när vi har Olof borta! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Vitryssland
Ryssland Grekland England HT Bolag: SvS Odds: 6.53 Insats: MAX |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Vitryssland 1,53 bet365
Ryssland 1,67 Grekland 1,83 England HT 1,67 Vill väl inte vara en besserwisser men lägga MAX på en fyrling på Svenska spel är väl det dummaste man kan göra en tisdag i oktober månad. En liten snabb koll på nätet så har du kring 8ggr på motsvarande först o främst. Lycka till iallafall... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Sverige är lirat till 6,8ggr på betfair och väntar med att gröna ut inom kort. 7ggr är väl löjligt högt på Sverige?!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Lustig och Granqvist håller inte. Bara väntar på att Lustigs oförmåga att försvara ska avslöjas ordentligt. Förmodligen blir det idag
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
Fick iaf 1.60 på Vitryssland :-) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Seriöst,vad är det för jävla åsnor Sverige har där bak ??? Rejält pinsamt detta....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Är det Bp-Milan på kanal 4
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |