Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-17, 12:59   #1
n.n
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 44
Standard

17/1 Milan, Apollon, Ajax! Spelstopp: 14.30!


Här kommer mina fotbollsrekar för dagen!

Match1: Milan-Siena
Avspark: 15.00
Spel: Över 2.5 mål
Odds: 1.66
Bolag: Bet365

Väntade Elvor (Gazzetta dello Sport):

Milan (Quattro-Due-Fantasia): Dida; Abate, Silva, Nesta, Antonini; Gattuso, Flamini; Pirlo, Beckham, Inzaghi(Hunter 50/50), Ronaldinho.

Siena (4-3-3): Curci; Rosi, Terzi, Brandao, Del Grosso; Vergassola, Codrea, Ekdal; Jaialo, Calaio(Fini 60/40), Maccarone.

Motivering: Självklart så tror jag att Milan kommer att vinna den här matchen, men 1.25 i odds... Då finner jag ett större spelvärde i den här matchen. Jag tror att Milan kommer att vinna den här matchen ganska enkelt och kunna trycka in några bollar. Men jag tror även att Maccarone i Siena som jag blev mcket imponerad av i matchen mot Inter kommer näta idag igen. Sedan så har Ronaldinho börjat hitta rätt igen och det brukar nästan alltid resultera i mycket mål och roliga matcher!

Match2: Nea Salamina-Apollon Limassol (Cypern div 1)
Avspark: 17.00
Spel: Apollon Limassol
Odds: 1.40
Bolag: Bet365

Motivering: Den här matchen har jag inte så mycket information om, men när jag kollar på tabellen så hittar jag ett spelvärde i den direkt. Hemmalaget som är tabell jumbo tar emot seriens bästa bortalag. Salamina har inte klarat av att vinna en match i år och Apollon har ännu inte förlorat på bortaplan. Jag ser inga tendenser värför det ska bli något annat en än säker borta vinst idag.

Match3: NAC Breda-Ajax
Avspark:14.30
Spel: Över 2.5 mål
Odds: 1.53
Bolag: Bet365

Motivering: Här är två mycket målglada lag. På Nac Bredas 5 senaste matcherna så har samtliga slutat med mer än 3.5 mål. Om man sedan kollar på Ajax 5 senaste så har 3 av 5 slutat med mer än 2.5 mål. Dom matcherna som inte blev det har varit förlust matcher, därför så hoppas jag på att Ajax får ett tidigt mål så dom bara kan rulla på.

Kommentera gärna och säg vad ni tycker!
n.n är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 13:31   #2
 
Rävens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 40
Sharp$: 1
Standard

Över spelet på Ajax ser fint ut tycker jag, funderar även på att spela att Ajax vinner matchen och första halvlek till det fina oddset 2.25
Räven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td