![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Dubbelspel Div1 och Div2 19/9 - Klirr klirr
Division 1 Norr
Boden - Sirius Avspark: 15:00 Kort och gott: Boden har under de senaste 6 matcherna - 2vinster, 1 oavgjord och 3 förluster. De möter ett superettan nedflyttade Sirius som med Gallo i spetsen har 5 vinster och en oavgjord på de senaste 6 matcherna. Om detta inte skulle vara nog så talar även målskillnaden sitt tydliga språk. Boden - 9:12 Sirius - 10:2 1.90 singellir @ Unibet på Sirius --------------------------------------------------------------------------- Division 2 Norrland Teg - Sollefteå Avspark: 14:30 Kort och gott: Teg har de senaste 6 matcherna 6 förluster och en målskillnad på 6:16. Sollefteå ligger 5a i tabellen och jagar kvalspel medan Teg inte har någon chans att undvika nedflyttning. Enkel seger för Sollefteå alltså. 1.75 singellir @ Unibet på Sollefteå --------------------------------------------------------------------------- Jag själv skulle välja att lira dubbeln till: 3.32 @ Unibet |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | ||
Sharpest
|
![]()
Nappar på sirius men till 1/10 eftersom 1.90 är högt samt att b365 redan sänkt sin till 1.70. SVS gick ut med oddset 1.70 på bortaplan. Så chanserna är goda här då jag alltid ansett SVS vara bättre på att sätta odds på de svenska matcherna än dessa bolag. Nordicbet har 1.83 så oddset sticker faktiskt ut.
Bodens - Sirius Betting Odds, Soccer - Division 1 - Norra Bodens BK - IK Sirius A BBK Fotboll Båda lagens referat inför matchen. Citat:
För boden: Citat:
3 av de skadade finns med på bodens skytteliga som egentligen inte säger så mycket då det endast gått så få matcher. Men avbräck är det iaf. Lite snabbtitt såhär vid 06 tiden gjorde jag endast. Men jag köper denna, 1/10 som sagt. Disclaimer dock: Qirren hade tänkt spela emot mig/oss med 1x, hittils har Qirren alltid vunnit när han spelat emot mig men det ska väl ändras nu? ![]() Tack för upplysningen av matchen. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Sollefteå finns till 2.00 hos Betway och 1.95 hos Ladbrokes.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
NP mate ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |