Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-17, 10:50   #1

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Smile

17/1 17:00 La Liga UD Almeria - Tenerife

La Liga: 17:00 Almeria - Tenerife

Detta är ett spel jag kommer att spela lite mindre på, men ändå tycker jag det är värt ett par units. Almeria imponerade på mig senast mot Villareal och dem kunde mycket väl ha utgått med segern mot ett för dagen tamt Villareal. Varken Tenerife eller Almeria är några målglada lag. Almeria har mäktat med att peta in 8 bollar i motståndarens mål på hemmaplan medans tenerife har mäktat med 5 på bortaplan. Tenerife har ett bedrövligt bortafacit, det sämsta i ligan, med 0 vinster, 1 lika och 7 förluster.

2010-01-09 Villarreal - Almería 1-1
2010-01-03 Almería - Xerez 1-0
2009-12-20 Espanyol - Almería 2-0
2009-12-13 Almería - Deportivo La Coruña 1-1
2009-12-05 Real Madrid - Almería 4-2

2010-01-10 Tenerife - FC Barcelona 0-5
2010-01-03 Racing Santander - Tenerife 2-0
2009-12-20 Tenerife - Atlético Madrid 1-1
2009-12-13 Getafe - Tenerife 2-1
2009-12-06 Tenerife - Sporting Gijón 2-1

Tenerife är klart bättre ute på ön än på fastlandet. Almeria är lite på uppgång tror jag. De har säkert fått lite självförtroende efter förra matchen mot Villareal och kan säkert ta med en hel del positiv energi till detta möte. Även denna matchen är ett viktigt möte i bottenstriden där jag tror Almeria har vad som krävs för att slå Tenerife som säkert minns 5-0 förlusten mot Barcelona senast. Almeria kommer in i matchen med en positivt attityd medans Tenerife kommer med lite sämre självförtroende. Det kommer självklart bli en hård fight mellan 2 bottekonkurrenter men jag tror att Almeria drar det längsta strået.

Har inte lyckats att få tag i några trupper men det kommer nog en bra stund här innan matchen startar.

Intressant spel på Almeria till 2,03.

Återkommer om ett par timmar hur jag lägger mina spel. Men det lutar mot Dubbel Viola+Atl, Singlar på resten.

Vill ni diskutera min rekar så är ni välkommna att besöka min speldagbok https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=344 där jag även kommer att lägga ut hur jag spelar med min fond idag och hur jag placerar min units.

Senast redigerad av RizZla den 2010-01-17 klockan 10:55.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td