![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 17/1 15:00 Serie A Fiorentina - Bologna
Serie A: 15:00 Fiorentina - Bologna
Jag har sett Fiorentinas 2 senaste matcher i ligan. 2-1 vinsten mot Bari som borde ha varit ett par nummer större sett till antal klara målchanser och bollinnehav. Matchen dessförinnan slogs Chievo tillbaka med imponerande 5-1 på bortaplan. Dem ställs idag mot Bologna, som kommer ifrån 3 raka förluster i ligan mot Cagliari, Parma och Catania. Bolognas bortaspel är inget att hänga i julgranen vilket siffrorna visar: 9 0 3 6 5 13 3. 3 poäng och 5 mål på 9 matcher skrämmer inget lag, speciellt inte Fiorentina som har en riktigt stark trupp och en uppåtgående form. Fiorentinas hemmafacit: 9 6 1 2 13 6 19 är bland de bättre i ligan och när dem verkar ha fått fart på målskyttet så blir nog stackars Bologna en munsbit för Mutu & c/o. Frey har även imponerat i målet de senaste matcherna för Viola. Fiorentina kommer med följande trupp: Avramov, Babacar, Carraro, Comotto, De Silvestri, Felipe, Frey, Gamberini, Gilardino, Gobbi, Jorgensen, Kroldrup, Marchionni, Montolivo, Mutu, Natali, Pasqual, Santana, Vargas. Ej tillgängliga: Zanetti & Jovetic Bologna tar med följande spelare till Florens: Colombo, Spitoni, Viviano, Britos, Lanna, Moras, Portanova, Raggi, Zenoni, Bombardini, Buscè, Casarini, Guana, Mingazzini, Mudingayi, Valiani, Adailton, Di Vaio, Gimenez, Zalayeta. Ettan kan spelas till 1,50. Återkommer om ett par timmar hur jag lägger mina spel. Men det lutar mot Dubbel Viola+Atl, Singlar på resten. Vill ni diskutera min rekar så är ni välkommna att besöka min speldagbok https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=344 där jag även kommer att lägga ut hur jag spelar med min fond idag och hur jag placerar min units. Senast redigerad av RizZla den 2010-01-17 klockan 11:54. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|