Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-17, 11:43   #1

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Smile

17/1 15:00 Serie A Fiorentina - Bologna

Serie A: 15:00 Fiorentina - Bologna

Jag har sett Fiorentinas 2 senaste matcher i ligan. 2-1 vinsten mot Bari som borde ha varit ett par nummer större sett till antal klara målchanser och bollinnehav. Matchen dessförinnan slogs Chievo tillbaka med imponerande 5-1 på bortaplan. Dem ställs idag mot Bologna, som kommer ifrån 3 raka förluster i ligan mot Cagliari, Parma och Catania. Bolognas bortaspel är inget att hänga i julgranen vilket siffrorna visar: 9 0 3 6 5 13 3. 3 poäng och 5 mål på 9 matcher skrämmer inget lag, speciellt inte Fiorentina som har en riktigt stark trupp och en uppåtgående form. Fiorentinas hemmafacit: 9 6 1 2 13 6 19 är bland de bättre i ligan och när dem verkar ha fått fart på målskyttet så blir nog stackars Bologna en munsbit för Mutu & c/o. Frey har även imponerat i målet de senaste matcherna för Viola.

Fiorentina kommer med följande trupp: Avramov, Babacar, Carraro, Comotto, De Silvestri, Felipe, Frey, Gamberini, Gilardino, Gobbi, Jorgensen, Kroldrup, Marchionni, Montolivo, Mutu, Natali, Pasqual, Santana, Vargas.

Ej tillgängliga: Zanetti & Jovetic

Bologna tar med följande spelare till Florens: Colombo, Spitoni, Viviano, Britos, Lanna, Moras, Portanova, Raggi, Zenoni, Bombardini, Buscè, Casarini, Guana, Mingazzini, Mudingayi, Valiani, Adailton, Di Vaio, Gimenez, Zalayeta.

Ettan kan spelas till 1,50.

Återkommer om ett par timmar hur jag lägger mina spel. Men det lutar mot Dubbel Viola+Atl, Singlar på resten.

Vill ni diskutera min rekar så är ni välkommna att besöka min speldagbok https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=344 där jag även kommer att lägga ut hur jag spelar med min fond idag och hur jag placerar min units.

Senast redigerad av RizZla den 2010-01-17 klockan 11:54.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 14:23   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Bra rek, ryggar!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td