![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 | |
![]() Citat:
Såg nu att jag råkat lägga tippet under fliken "fler handikappresultat" istället för "fler asian handikappresultat". ![]() Trist att Malta lyckades trycka in ett skitmål annars hade det inte spelat någon roll och vi hade båda satt våra tipp ![]() Imorgon blir det en trippel: Sverige Tyskland Slovakien @ 3.6 Ska bli kul att se lite fotbollsgodis från svenska landslaget ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Moldavien - Finland 2 2,10
Finland har under först Roy Hodgson och nu Stuart Baxter blivit allt stabilare och det blir längre och längre mellan bottennappen som tidigare var så vanliga för finsk landslagsfotboll. Man har lite för få toppspelare för att kunna utmana om topplatserna i den här kvalsvängen men man vill säkert vara med så länge det går och att inleda med seger mot svaga Moldavien är då ett måste. I senaste VM kvalet förlorade man endast en match på bortaplan, mot Ryssland. Kryssade mot Tyskland efter lett den matchen in på övertid. Vinster mot Azerbajdan och Wales och sen en rejäl plump med ett kryss mot Liechtenstein. Moldavien hade i sin tur ett svagt VM kval med bara 3 inspelade poäng. På hemmaplan har man från och till varit rätt besvärliga motståndare men i den här matchen tror jag Finland har både högre motivation och klass och till 2,10 tycker jag det är ett bra spel. Sverige (-1) - Ungern 1 2,20 I mina ögon är Sverige jättefavoriter i den här matchen. Erik Hamrens föryngring har gått väldigt smärtfritt, ingen position känns som en svag länk och Zlatans comeback betyder mycket inte minst psykologiskt. Just Zlatan lär vara riktigt sugen på att göra bra ifrån sig närmsta tiden med tanke på turbulensen kring hans övergång till Milan. Lägg till att tillomed Johan Elmander gör mål i Bolton numer så vet jag inte vad ett mycket anonymt ungerskt lag ska kunna sätta emot. Tycker att Sverige ska kunna göra 2-3 mål och det bör räcka för att slå handikappet. Portugal - Cypern under 2,5 mål 2,10 Portugal satte 7 mål mot Nordkorea i VM men annars brukar man få slita hårt för att göra mål. Ser inget skäl till att den trenden inte kommer att fortsätta under detta kval med. Cypern har det sista decenniet gått från att vara slagpåse till att vara ett lag som är med och nosar på topplatserna i kvalgrupperna man är med i. I den här matchen kommer man vara mycket nöjda om man får med sig en poäng hem och kommer att prioritera defensiven. 0-0, 1-0, 1-1, kanske 2-0 mer än så tror jag inte det blir målmässigt här. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Slänger in två tv-kuponger också för skojs skull
![]() Kupong 1 (1000kr) 1 Sverige -1.5 @ 2.30 2 England -1.5 @ 2.00 ------------------------------- Totalt odds: 4.6 Kupong 2 (300kr) 1 Sverige -1.5 @ 2.30 2 England -1.5 @ 2.00 3 Turkiet -1.5 @ 2.025 4 Italien @ 1.36 5 Tyskland @ 1.53 6 Frankrike -1.5 @ 2.10 7 Slovakien @ 1.57 8 Rumänien @ 1.33 ----------------------------------- Totalt odds: 84.7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
San Marino vs Netherlands (4:0) 2 2u @ 1.909 bet365
Rent statistik och magkänsla-bet. Toppen av fotbollsvärlden mot botten av fotbollsvärlden. Holland var bra under VM och öppnar sitt EM-kval mot gruppen svagaste lag, man har täckt denna spread i 3/4 matcher tidigare. 4-0, 6-0, 6-0, 7-0 varav den som missade var på hemmaplan dessutom. Idag saknas Robin Van Persie vilket jag tycker är bra för detta spel, RVP var usel i VM imo och är inte i matchform. Jag hoppas att unge Van Wolfswinkel får chansen att springa åttor runt dessa amatörer från San Marino. Se inte detta som en rek, se det som fade-material ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
det finns(fanns) även -2 på asian handicap såklart. då blir det pengarna tillbaka vid 2målsvinst.det står ju klart och tydligt att handkapp -2 ,+2oavgjort, eller -2 oavgjort osv.
jag hade samma. så jag vet att jag förlorade. ![]() edit: jaså, ni snackade om detta igår. ![]()
![]() |
#51 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Tror som många andra i den här tråden på Sverige och Kroatien
Sverige - Ungern Sverige -1.25 2.03 Letland - Kroatien Kroatien 1.64 Blir mina spel i kvalet ikväll. Lycka till boys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
![]() Citat:
EDIT Det där lät lite negativt, inte så menat utan snarare bara en safe åtgärd på att du visste att Robben också saknas.. Själv spelar jag också något hcp-spel på Holland, har dock inte bestämt mig riktigt vad än. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Moderator
![]() Citat:
Full Squad: Goalkeepers: Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Hercules) Defenders: Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Erik Pieters (PSV), Vurnon Anita (Ajax), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), Gregory van der Wiel (Ajax), Ron Vlaar (Feyenoord) Midfielders: Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern Munich), Nigel de Jong (Manchester City), Theo Janssen (Twente), Hedwiges Maduro (Valencia), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax) Attackers: Eljero Elia (Hamburger SV), Klaas-Jan Huntelaar (Milan), Ruud van Nistelrooy (Hamburg), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV) Så tyvärr är inte Van Wolfswinkel med som jag skrev i mitt inlägg, det var mer en önskning från min sida då jag tycker att han känns spännande. De har bestämt sig för att kalla upp Ruud igen för första gånger på 2 år eller vad det är och det kan bli väl så bra. Vill Holland göra mål ikväll så ska det bli 5-6 stycker utan besvär. Detta var som sagt ingen rek, mest ett bett som jag tog pga stats och magkänsla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]()
ruud gullit?
![]() jag kör som dej robin. holland bör vinna med åtminstone 5 mål. 1.90 är bra. dom hade tagit bort asians när jag skulle satsa imorse. så fick köra vanlig handikapp .
![]() |
#58 |
Moderator
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]()
frankrike-vitryssland -1,-1.5 . 1 1.95 är bra odds.
![]() |
#60 |
![]()
Under 2.5 mål Färöarna-Serbien. Färöarna brunkar sönder hemma bara för att kringa till sig en poäng. Serbien stabilt försvarsstarkt lag. Detta känns inte som en målfest.
Oddset står just nu i 2.30 på bwin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|