|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-08-28, 03:21 | #1 |
GIF Sundsvall-Landskrona BoIS
Undertecknad följer BoIS mycket noggrant och laget har stora problem inför bortamatchen mot Sundsvall. Normalt sett brukar detta, inte minst på grund av avståndet, räknas som en av årets svåraste bortamatcher och på de senaste sju åren har Landskrona raden 1-2-4. Nu saknar BoIS dessutom båda sina mittbackar, kaptenen Linus Malmqvist (avstängd) och Jocke Persson (skadad), samt målvakten Peter Karlsson (skadad). Bredden i defensiven är usel och att ersätta hela det centrala försvaret känns som en övermäktig uppgift.
Sundsvall saknar Skulason men kommer i övrigt, enligt Sundsvalls hemsida, med en ordinarie trupp. Laget har bara en hemmaförlust och har gjort 2,2 mål/match så de har inga problem med målfabrikationen. BoIS har tidigare åkt på stordäng med 4-1 mot topplagen Assyriska och Hammarby på bortaplan och Henke Larssons devis är att satsa allt framåt vid underlägen. Satsar därför 5u på Sundsvall@1,85 (Expekt) samt 3u på Sundsvall [email protected] (Expekt) Finns säkert bättre odds om man letar men dessa var bäst på de bolag jag har. |
|
2010-08-28, 04:51 | #2 |
Tack ska du ha,ryggar utan att blinka.
|
|
2010-08-28, 20:22 | #5 |
tar på mig dumstruten och ber storligen om ursäkten. begriper inte hur detta har gått till. uppenbarligen har henke också sett tidigare matcher med avstängningar i backlinjen för han slänger in två snubbar som inte spelat en minuts försvarsspel i a-laget i år som mittbackar och lyckas ändå vinna detta.
jag lovar bättring i fortsättningen |
|
2010-08-28, 20:42 | #6 | |
Citat:
Underskattning??? |
||
2010-08-28, 20:46 | #7 |
Tycker inte att det finns någon anledning för dig att slänga på dig någon dumstrut. Du redovisade innan matchen goda skäl till varför du kände att spelet var bra, och enligt mitt tycke så var det minst sagt ohyggligt goda skäl för spel till 1.85. Ibland händer det minst troliga, det vet vi!
Shit happens, chin up m8! |
|
2010-08-28, 21:53 | #8 |
Ja för fan forgetful. Spelade inte denna men nu när jag läst reken så är det absolut ingen fel på den. Så av med dumstruten och ta nya tag bara, det kommer ska du se
|
|
|