![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
idag blir det all in på ajax o tottenham i en dubbel
resten blir kvar på kontot blir på rosenborg |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Jag går väl emot strömmen och spelar på en "alternativ" match
Zilina vs Sparta Prague 1 dnb @1.67 8/10u (alternativt ren etta med lägre insats @2.30)
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() Skulle du frågat mig om denna match för två veckor sen hade jag sagt att det var en av dom säkraste idag! men nu med trelleborg form tror jag det kan bli tuff! ett odds på 1.44 känns lågt, men ett starkt helsingborg hemma kommer vinna tror min instinkt i varje fall! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Trelleborg utan viktiga kuggar i sin backlinje och HeIF med problem på det defensiva mittfältet. Lägg där till att de båda har varit relativt målglada de senaste omgångarna (TFF har gjort över 2,5 i 4/5 senaste och HeIF har gjort över 2,5 i 7/8 senaste). Hur ser du på detta? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Suck,skoj att man ser nu att Newcastle ställer upp med reservlaget :( Aja,inte det tipset som är viktigast idag...
f.ö akta er för HIF,vi saknar en del viktiga spelare,äckel TFF kan mycket väl ställa till det :@ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Är det inte storm och regnrusk i NV-skåne, de kan väl göra att de blir en slumpartad match men få målchanser och lite mål?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
...
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]() Dagens Sjuka :)
Jag kör på två sjuka grejer ^^,
Rosenborg @ 4.50 Ajax @ 1.72 Tottenham @ 1.25 Helsingborg @ 1.40 Sen lirar jag: Botafogo @ 1.66 Santos @ 2.75 São Paulo @ 1.83 Corinthians @ 2.62 Fluminense @ 2.25 ![]() Kommentera!!!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
[QUOTE=makann;58333]Jag kör på två sjuka grejer ^^,
Rosenborg @ 4.50 Ajax @ 1.72 Tottenham @ 1.25 Helsingborg @ 1.40 Sen lirar jag: Botafogo @ 1.66 Santos @ 2.75 São Paulo @ 1.83 Corinthians @ 2.62 Fluminense @ 2.25 ![]() Kommentera!!!![/QUOTE Ska mycket till att alla ska sitta men, lycka till iallafall. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]()
[quote=cirespire;58342]
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |