![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Portugisen, du säger att Stoke +0.5 är helgens finaste sen har du lirat Spurs -1 i ditt sheet?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
![]() Enda förklaringen jag har är att när jag såg att bokkies släppt odds till de första två PL-omgångarna för några veckor sedan la jag skitmycket spel. That's what you get antar jag.... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Är sugen på +1.25 på Wolves, men avvaktar för att se om Fletcher och Van Damme kan spela.
Båda är osäkra i nuläget! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Detta är vad jag rekommenderar i morgondagens PL.
2010-08-21 16:00 Premier League Stoke vs Tottenham 2 dnb @ 1.758 pinnaclesports Stoke är ingen hejare på att slå storlag och Tottenham brukar inte förlora mot halvmediokra mittenlag. Räknar man ihop fjolårets matcher, Stoke hemma mot topplag (utom Chelsea) och Tottenham borta mot lagen i Stokes regioner så blir det 1 5 5. Tottenham vann också bortamötet mot Stoke. Man förlorade dock hemma men det hör inte hit ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Ursäkta, sen vilket årtionde är Tottenham ett STORlag?
Ser du till fanbase i Sverige, så ja. Då är Spuds ett storlag. Men... Spelmässigt? Inte en snöbollschans i helvetet, allvarligt talat. ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Det var väl alla chanser i världen att bli topp 4 i år och med den trupp de har får de ju faktiskt räknas som ett potentiellt storlag iaf även om de har mycket att bevisa innan de blir ett. Precis som shitty.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Birmingham och kanske wba är det enda jag gillar imorrn, speciellt blues.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Birmingham +0 @1,606 pinnaclesports (1,60 på flera sajter)
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Statistiken de senaste 10 åren för nykomlingars hemmapremiärer är i PL 30 matcher spelade, 14 vinster, 9 oavgjorde, 7 förluster. En majoritet av dessa lag har tills slut hamnat på den undre halvan av ligan vilket visar på oförväntat bra insatser i hemmapremiärerna.
I förra årets hemmapremiärer för nykomlingar vann Birmingham till oddset 2.1 samt Burnley till oddset 12 mot United medan Wolves förlorade. Året innan vann Hull och Stoke till oddsen 2.65 respektive 5. Det finns ingen garanti för att det går vägen, men statistiken pekar mot det och därför hoppar jag på nykomlingståget och har spelat: West Bromwich @ 2.50. Newcastle @ 3.30. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Spurs och City är det raka motsatsen med. De är väldigt vassa på att slå storlagen som senaste året Chelsea t.ex, men vinner aldrig ligan i längden med tanke på att de titt som tätt tappar poäng mot skitlag och mediokra lag. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Håller med Lunkan, kan sticka in med att Arsenal vann mot Pool två gånger (en gång i cupen) och torska en. Självklart har Spurs chansen att slå sig in bland topp 4 varje år (det har väl alla lag i PL?), men jag tycker inte de bevisat ett skit de senaste 50 åren, alltid uppsnackade till skyarna om att splittra big four. Nu spelar visserligen dom champions league iår, men detta är enligt mitt tycke frukten av Liverpools missär förra sässen... Senast redigerad av Forza den 2010-08-21 klockan 10:42. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Tror fan på Tottenham idag och chansspelar rak 1a till 2.40 @ bet365, samt Chelsea till -1,5 @ 1.85
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Sugen på Bolton borta mot West Ham.
West Ham var bedrövliga i första matchen och har haft oerhört svårt mot Bolton ( 6 raka förluster). Senaste 10 matcherna lagen emellan har Kevin Davies gjort 8 mål! West Ham saknar Collison, Hines, Kurucz, Berhami och Hitzlsperger. Bolton kommer med fullt lag! Tro jag slänger in 1 eller 2 U till 3.40! Fint odds! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|