Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-16, 14:59   #1
n.n

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 44
Standard

16/1 Leverkusen/Montpellier + hörnspel Man U /MOD

Måste ju säga att man hade otur i gårdagens match där Bayern inte lyckades förvalta alla deras lägen... Men nu över till dagens spel!

Match1: Manchester Utd-Burnley
Avspark: 16.00
Spel: Över 11 hörnor
Odds: 1.9
Bolag: Bet365

Motivering: I mina ögon så kommer den här matchen spelas mot ett mål. Därför så tror jag att det kommer bli väldigt många hörnor. Det är inte sämre när det är troligt att Valencia och Obertan kommer starta för Man Utd på kanterna. Båda två är mycket snabba och kreativa spelar som gärna tar sig förbi på kanterna och därför får med sig många hörnor.

Match2: Bayer Leverkusen- FSV Mainz
Avspark:15.30
Spel: Bayer Leverkusen
Odds: 1.4
Bolag: Bet365

Motivering: Här tycker jag att det är en stor klassskillnad mellan lagen. Vilket även visar sig på statistiken. Leverkusen har släppt in minst mål på hemmaplan och gjort näst mest i hela serien. Dom är fortfarande obesegrade på hemmaplan med 6-2-0 i hemma statistik. Medans Mainz har varit mycket dåliga på bortaplan med den blygsamma statistiken,1-3-5 och en målskillnad på 7-15.

Match3: Montpellier-Nice
Avspark:21.00
Spel: Montpellier
Odds:1.7
Bolag:Bet365

Motivering: Som många redan har sagt så har Nice hela 8 spelare borta från denna match. Men jag anser ändå att den skulle varit spelvärd till detta odds! Montpellier har en fin hemma statistik, 6-1-2. Nice har inte en sån bra bortastatistik enligt mig med 2-2-6.

Senast redigerad av KP den 2010-01-16 klockan 15:05. Anledning: ändrade din rubrik till något vettigare
n.n är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 16:53   #2

Sharp$: 68
Standard

ryggade montpellier pygga!
nhlhockey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 17:02   #3

Talyss avatar

Sharp$: 554
Standard