|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-01-16, 14:59 | #1 |
16/1 Leverkusen/Montpellier + hörnspel Man U /MOD
Måste ju säga att man hade otur i gårdagens match där Bayern inte lyckades förvalta alla deras lägen... Men nu över till dagens spel!
Match1: Manchester Utd-Burnley Avspark: 16.00 Spel: Över 11 hörnor Odds: 1.9 Bolag: Bet365 Motivering: I mina ögon så kommer den här matchen spelas mot ett mål. Därför så tror jag att det kommer bli väldigt många hörnor. Det är inte sämre när det är troligt att Valencia och Obertan kommer starta för Man Utd på kanterna. Båda två är mycket snabba och kreativa spelar som gärna tar sig förbi på kanterna och därför får med sig många hörnor. Match2: Bayer Leverkusen- FSV Mainz Avspark:15.30 Spel: Bayer Leverkusen Odds: 1.4 Bolag: Bet365 Motivering: Här tycker jag att det är en stor klassskillnad mellan lagen. Vilket även visar sig på statistiken. Leverkusen har släppt in minst mål på hemmaplan och gjort näst mest i hela serien. Dom är fortfarande obesegrade på hemmaplan med 6-2-0 i hemma statistik. Medans Mainz har varit mycket dåliga på bortaplan med den blygsamma statistiken,1-3-5 och en målskillnad på 7-15. Match3: Montpellier-Nice Avspark:21.00 Spel: Montpellier Odds:1.7 Bolag:Bet365 Motivering: Som många redan har sagt så har Nice hela 8 spelare borta från denna match. Men jag anser ändå att den skulle varit spelvärd till detta odds! Montpellier har en fin hemma statistik, 6-1-2. Nice har inte en sån bra bortastatistik enligt mig med 2-2-6. Senast redigerad av KP den 2010-01-16 klockan 15:05. Anledning: ändrade din rubrik till något vettigare |
|
|