Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-12, 16:10   #16
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
div 1 sylvia har vunnit 6 matcher i rad. idag kommer den sjunde vinsten mot husqvarna odds 1.67 . ingen ide´med handikapp tycker jag. satsar bara lite mer.
De varnas för Sylvia i denna match lite högre upp i tråden.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 16:11   #17
HG

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 556
Standard

tompa87: jag ser flertalet av J-Södras matcher och med Suma, om han nu spelar från start, blir det ytterligare mer offensiv kraft i kantspelet. J-Södra spelar ju med Cederqvist ensam på topp, men med kantspelare som är väldigt offensiva.

Smylie är ett avbräck, men det kompenseras med råge av att Dennis Östlundh är tillbaka. Han har bara gjort en match i laget, mot GIF Sundsvall (2-2). Det var kanske J-Södras bästa match hittills. Sen föll man tillbaka i gamla synder mot Trollhättan i matchen efteråt, så J-Södra är verkligen svårbedömt.
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 16:12   #18

pankbanks avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
De varnas för Sylvia i denna match lite högre upp i tråden.
hm. det missade jag. . då var ju inte oddset 1.67 så bra. tack . men jag tror på den iallafall. det säger inte så mycket om husqvarnas kvalitet bara för att dom slog frölunda. men hade jag läst här mer noggrant hade jag kanske avstått.

Senast redigerad av pankbank den 2010-08-12 klockan 16:26.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 16:16   #19
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
hm. det missade jag. . då var ju inte oddsen 1.67 så bra. tack
no probs
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 16:50   #20

comprendes avatar

Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
comprende: Jag såg Husqvarna-Sylvia i våras (1-2). Då var det spel mot ett mål, mot Sylvias. Ett självmål bäddade för Sylvia då, och det är deras enda seger mot HFF i modern (?) tid. Då hade Husqvarna sex ordinarie borta. Under sommaren har det tippade topplaget fått in sex nya spelare, varav flera har rutin från Superettan. Klar risk för att Sylvias segersvit spricker ikväll. Min åsikt här är att tabellplaceringarna för båda lagen är klart missvisande. Så bra är inte Sylvia, samtidigt är Husqvarna klart bättre än vad tabelläget visar.

J-Södra är ett hopplöst lag att spela på. Gör sina bästa matcher mot de bättre lagen och då blir det ofta under 2,5 mål. De målrikaste matcherna har laget mot lag som Öster, Trollhättan, Väsby mfl - dvs lag på den nedre halvan. När det gäller IFK har jag samma känsla som tompa87. Mentalt vad det full fokusering från IFK:s sida mot Hammarby, idag kan skärpan vara sämre mot ett lag som man nog tror sig kunna ta en eller tre poäng mot i vilket fall som helst. Idag är Dennis Östlundh tillbaka i J-Södra, det betyder otroligt mycket i ett lag som saknat en naturlig ledare och pådrivare på plan.
ok. tack.
lite klokare blev jag allt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 18:58   #21

Sharp$: 2374
Standard

Angående Russell och Racu, så spelade de inte mot Hammarby heller.
Jag spelar aldrig seger på IFK p.g.a. principskäl.

Santos fick vara avbytare senast, han e livsfarlig. IFK brände massor med lägen och skulle nog gjort 3 mål på Hammarby.
Bamberg e helt suverän, Hasani e jättefarlig också. Jönköpings försvar läcker, och de har en farlig Cederqvist, det bör bli ÖVER i denna match.

Försvagningen sen senast e Rönneklev, han e jätteduktig ytterback på högerkanten som främst e viktigt offensivt och brassen Mendez e duktig på vänster.
Jag kan hålla med med om att oddset e väldigt högt och visst kan nerver börja spela in. Jag sitter som på nålar varje match.

J-Södra har tagit mycket poäng mot bra lag det stämmer, de har problem när de ska föra matcher, nu får de kontra igen, därför e oddset som det e!

Wiklander går ner på mittback istället för Arvhage, kan var lite onaturligt...
men Wiklander var grym mot Hammarby...

Ajajajaj Dybendahl som höger ytterback känns inte jättebra, han brukar tröttna som vänsterback i tidigare matcher...

Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2010-08-12 klockan 19:09.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 19:11   #22

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

1-0 södra, lovar jinxen
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 19:33   #23

Sharp$: 1588

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
1-0 södra, lovar jinxen
ja där satt 1-1
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 19:39   #24

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

2-1 södra, lovar jinxen
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 21:33   #25

comprendes avatar

Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

jaha, mina veck i pannan va tydligen befogade. kändes inte bra när aldrig oddset sänktes, först sista timmen typ sänktes oddset på peking. men sådana risker får man va beredd på. bara att hoppas det går bra lite oftare än det failar.
nån som såg matchen får gärna ge lite matchanalyser så man riktigt känner hur saltet gosar sig i såret... hehe

sylvia också, två norrköpingslag som får stryck av första o andra testamentet.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 23:09   #26

Sharp$: 6076

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
jaha, mina veck i pannan va tydligen befogade. kändes inte bra när aldrig oddset sänktes, först sista timmen typ sänktes oddset på peking. men sådana risker får man va beredd på. bara att hoppas det går bra lite oftare än det failar.
nån som såg matchen får gärna ge lite matchanalyser så man riktigt känner hur saltet gosar sig i såret... hehe

Det var en bra magkänsla denna gången; å HG tack för Husqvarna, 3.20 resp 5.20 satt smaskigt lite extra deg inför helgens PL bravader är aldrig fel

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 06:38   #27

Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg

Jag såg inte matchen, men följde matchen efter massa rapporter och info från polare, J-södra borde ha vunnit med 4-2. De slog om jättesnabbt och straffade IFK många gånger, Cederqvist borde ha gjort minst ett mål till.
Mendes var katastrof på sin kant denna match och de drällde med bollen på mitten.

Inför nästa match kommer Russel (forward) och Racu (trolig mittback)tillbaka. Men Hasani (forward) och Wass (mittback) blev avstängda inför nästa match mot Väsby hemma. En viktig match med publiken i ryggen, tror jag de ska vinna ändå, IFK kan nå Allsvenskan med 4 segrar till på 9 matcher. Superettan e otroligt jämn och dryga 50p ska räcka för uppflyttning.
Det e god stämning i stan med massa jippon med en bil som marknadsför IFK, installationer med massor av roliga grejer i rondellen utanför Parken gör att det e en underbar stämning i stan!

Supporterklubben Peking Fanz stod på torsdagen för en ny installation i brandkårsrondellen. Med ett plakat tar de avstånd från måndagens kravaller på Kungsgatan.

"En god vän är för en positiv supporterkultur", lyder budskapet. Restaurangen God Vän fick flera fönster krossade under supportrarnas upplopp i samband med matchen mot Hammarby.

En torkvinda och ett plakat med "Idag hänger "Nurre" tvätt" finns i rondellen vid Brandstationen utanför Nya Parken. Det är IFK-supportrar som skojar med förre IFK-målvakten Nuredin Bakiu som kommer till Norrköping i kväll för match mot just IFK.

Den ständige latmasken Kronblom kunde i dag beskådas livs levande i rondellen vid brandstationen. Detta inför kvällens cupmatch mellan IFK Norrköping och Örebro SK.

Peking Fanz installationer i rondellen vid brandstationen har väckt uppmärksamhet under våren. I dag står en parkbänk i rondellen där det sitter ett gäng "A-lagare".

Det är Peking Fanz "äldre" supportrar i Club 33 som står bakom installationen inför matchen IFK-Örgryte i kväll på Nya Parken. "A-lagarna" kommer att sitta där fram till matchen drar igång i kväll...

After ski på en krog mitt i stan...

Det e e helt crazy i Norrköping!
Spelarna e hyffsat avslappnade men kanske känner av att Allsvenskan e nära...

Uppfinnelserikedomen är stor. Idag står en välsvarvad man iförd en illgrön Borat-baddräkt och lyfter skrot. Han gör dett till tonerna av Kentas låt "Just i dag är jag stark".

Låtvalet beror på att Hammarbys fans sjunger den låten inför alla hemmamatcher på Söderstadion i Stockholm.

Bredvid den välsvarvade tyngdlyftaren står det två kineser och vinkar åt förbipasserande bilar. De står vid ett plakat med texten "Vi älskar Peking".

12 013 personer och publikrekord i superttan 2010

Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td