![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() dagens fotboll 12/8
får den äran att starta dagens fotboll.
själv la jag ett spel tidigt på peking i tron att jag gjort ett kap till 2,15 men blir fundersam när den ligger kvar och hos vissa bolag över 2,20. seriens klart bästa lag sett till siffrorna som finns men är det nåt jag missat, några avstängningar eller skador efter matchen mot hammarby eller? de möter jönköping södra om nån inte visste det. Jonkopings - Norrkoping Betting Odds, Soccer - Superettan har tittat runt på andra matcher och ännu inte fastnat för nåt speciellt, kanske blir nåt mer lite senare. jag ska inte stoppa nån från att spela sylvia, men 1,70 kan ju annars se lockande ut om man ser till tabellen. men symaskinerna blev motorsågar senast mot v. frölunda(vinst 5-1) och vi va många som spelade dem till ca 2ggr. sylvia som faktiskt har bättre stats borta än hemma spelar jag inte även om husqvarna är usla borta så är formen ok och poäng behövs. men finns det nån med god insyn i denna match så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig och spela sylvia, men inget jag kliver in på just nu iaf.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
jag håller med .
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Lägger också ett spel på Peking, över 2 gånger pengarna är för mycket. Jönköping är ett skitlag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
tycker det känns fishy som fan, skulle nästan vilja spela emot Norrköping idag, typisk let down match.. bara en känsla, inget konkret.
![]() ![]() |
![]() |
#5 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Känner samma....Känns som deras försprång är för stort, och att det snart kommer en reaktion....överspelet känns i mina ögon bättre, eller att båda lagen gör mål.....Cederqvist är i KANON-FORM!
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Finns 2 faktorer som fick mig att avstå Peking idag.
1. Norrköping lirade redan för tre dagar sedan medan Södra haft 4 dagars vila. 2. Russel, Rönneklev och Racu är inte med i Pekings trupp. Rönneklev plockade ett tredje gult senast mot Bajen och Russel och Racu lirade träningslandskamper igår. Dock så tycker jag nog att oddset ligger där det ska. Peking har ett bra lag och har trotts allt vunnit 6/10 bortamatcher medan J Södra förlorat 6/10 hemmamatcher. Dessutom har de två senaste matcherna på Stadsparksvallen lagen emellan slutat med vinst för IFK Norrköping och J Södra har inte vunnit på de fem senaste hemmamatcherna i serien. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Trenden säger dock att Norrköping vinner idag, Jönköpings Södra har inte vunnit hemma (cupen inräknad) på 6 matcher, 1 oavjord och 5 förluster, och Norrköping har inte torskat på bortaplan sen mitten av Juni, 4 vinster 1 oavgjord (mot sundsvall).
Kryss då kanske?
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
comprende: Jag såg Husqvarna-Sylvia i våras (1-2). Då var det spel mot ett mål, mot Sylvias. Ett självmål bäddade för Sylvia då, och det är deras enda seger mot HFF i modern (?) tid. Då hade Husqvarna sex ordinarie borta. Under sommaren har det tippade topplaget fått in sex nya spelare, varav flera har rutin från Superettan. Klar risk för att Sylvias segersvit spricker ikväll. Min åsikt här är att tabellplaceringarna för båda lagen är klart missvisande. Så bra är inte Sylvia, samtidigt är Husqvarna klart bättre än vad tabelläget visar.
J-Södra är ett hopplöst lag att spela på. Gör sina bästa matcher mot de bättre lagen och då blir det ofta under 2,5 mål. De målrikaste matcherna har laget mot lag som Öster, Trollhättan, Väsby mfl - dvs lag på den nedre halvan. När det gäller IFK har jag samma känsla som tompa87. Mentalt vad det full fokusering från IFK:s sida mot Hammarby, idag kan skärpan vara sämre mot ett lag som man nog tror sig kunna ta en eller tre poäng mot i vilket fall som helst. Idag är Dennis Östlundh tillbaka i J-Södra, det betyder otroligt mycket i ett lag som saknat en naturlig ledare och pådrivare på plan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
idag blir det
Norrköping Ljungskile Sylvia 8 odds ------------- Norrköping under 3 ljungskile över 2 sylvia under 3 8 odds ------- norrköping rak 2.20 ---- ljungskile rak 2.20 ---- Senast redigerad av Babbe den 2010-08-12 klockan 15:37. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Suma är klar för spel för Jönköpings Södra, Smiley är avstängd, vad det innebär kanske ngn mer insatt kan bidra med information om?
Suma kommer närmast från spel i turkiska Ermis Aridippouh (aldrig hört förut) Spelade i Åtvidaberg i 2 säsonger (2004-2006 i Superettan tror jag), 49 ligamatcher och sju mål blev hans facit då. EDIT: även lirat Allsvenskan med Gais (9 matcher 0 mål)
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2010-08-12 klockan 14:39. Anledning: EDIT |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Tror peking kan göra lite av en plattmatch idag, dnb 2.30, +0.5 1.70 jönköping. Får se om man trycker av
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Har följt Norrköping en del den här säsongen trots att jag är långt ifrån en supporter men är väldigt imponerad. Jag tror definitivt inte på någon plattmatch idag. Stämningen inom laget ska vad jag har hört vara kanon och man vill bara ånga på nu för att säkra sin plats i allsvenskan. Därför satsas det hårt i varje match och det är matcher som idag som kan komma att vara helt avgörande sen mellan topplagen.
Självklart är det omöjligt att veta hur de kommer prestera men jag har svårt att se Peking tappa poäng ikväll. Magen säger 3pinnar och jag kliver in på rak 2a. Bara att hålla tummarna ![]() Norrköping @ 2.25 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
div 1 sylvia har vunnit 6 matcher i rad. idag kommer den sjunde vinsten mot husqvarna
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|