![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Lägg då till att de har de mest ineffektiva anfallarna, trögaste backarna och man förstår att det blir tufft för dem även detta året. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
WBA har även värvat Nicky SHorey från Villa nu som är en offensiv back som är rätt vilsen defensivt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
En sak är säker. Det är en riktigt svår första omgång att knäcka.
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Folk gapar om Wigan. Överallt. Faktum är att blackpool kommer att fokusera på defensiven och frågan är om Wigan har nycklarna som krävs för att lirka upp Blackpools defensiva lås?
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
själv tror jag på stoke. tycker de har ett bättre lag än wolverhampton och spelade bättre förra säsongen. de har även värvat kenwyne-jones från sunderland som spelade bra för dem förra året. tror de har en stor chans att vinna men eftersom det är första omgången och borta blir det inte en rak utan DNB.
Ogiltigt spel-ID: 57385 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Jag gillar en del rekare på betrush och dessa spel har jag lagt efter att ha läst deras rekar. Klicka på namnen för att komma till rekarna. Hereford är något tveksamt men Wolves tror jag hårt på.
Highroller 2010-08-14 16:00 Premier League Wolves vs Stoke 1 DnB @1.746 Mrgol 2010-08-14 16:00 Npower League Two Hereford vs Gillingham 1 DnB @1.752
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
det var ju ingen vidare start på PL för min del, 0-3 å -7 innan röken lagt sig, hemskt tråkigt.
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Aston Villa var ett spel som jag såg som mycket spelvärt men jag lät mig påverkas av tränarstrulet. Man borde bara ge fan i allt vad speciella bekymmer inom en klubb heter och spela som om allt är normalt. Jag borde iaf ha förstått att kollektivet Aston Villa fungerar någorlunda som förväntat. Inga pengar förlorade men högst trolig vinst uteblev
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
MEN HERREGUUUUUD vart är marginalerna?!?! Stolpjävlar å missade frilägen (iofs Elmander, det är ju givet att han missar, men ändå! först totts nu bolton,inge vidare alls!
![]() ![]() |
![]() |
|