![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 27/7 Fotboll
Idag har vi bland annat Champions League-kval.
Rosenborg -0.25 till 2.02 @ Bet365 känns ju som dagens bästa spel... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Kanske om Rosenborg hade spelt idag
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Fler spel Blackpool @ 1.70 Southhampton @ 1.70 Doncaster/WBA O2.5 @ 1.70 |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Kan börja med att säga hej eftersom detta är min första post på Sharps!
Idag blir det spel på att Arsenal leder i halvtid (1.44 på Bet365) mot SC Neusiedl 1919. Skillnaden på lagen talar för sig själva. Framförallt känns det som att Arsenal har den starkaste försäsongstruppen på många år då de minst erfarna ungdomarna till skillnad från tidigare år redan har debuterat i A-laget eller fått bra med speltid under deras lån. Det blir även ett lir på Spanien (U19): Spanien AH -1, odds 2.20 (Bet365) Spanien har dominerat deras tidigare matcher i turneringen och jag blir inte förvånad om de vinner stort här. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Eskilstuna City - Akropolis @2.05
Nyköping - Karlslund @1.75 Sundsvall - Hudiksvall X2 @1.80 IFK Luleå - Skellefteå @1.85 Spanien U19 - Frankrike U19 @1.725 Frankrike U19- Kroatien U19 @1.75 Dessa plockade jag igår, finns säkert högre/lägre odds på vissa nu. Edit: Har även: Unirea Urziceni - FC Zenit St. Petersburg @4.80 Unirea Urziceni - FC Zenit St. Petersburg X @3.69 då det lönade sig bättre än att köra på 1X. Senast redigerad av hejz den 2010-07-27 klockan 10:46. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 42861 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Var har du spelat Island damer Abyss?
Du har spelat det hos Bet365 ser jag nu.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Stämmer bra det timadolf
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
AWESOME
|
![]()
Leeds @ 2.60 3u Vs. Brann (Club friendly's)
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Någon som vet hur Leeds trupp ser ut? Fast de borde väl slå Brann även om de ställer över ett gäng spelare...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|