![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Rygg Fotboll 22/7
Rygg gick utmärkt igår
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Har inte kollat nå trupper elr så, men Fulham 1.90 mot Halmstad? känns väl rätt OK..
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
1.95 på Nordicbet. Verkar köra med bra trupp också.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Nordicbet :
Singel : Fulham @ 1,95 Singel : Häcken @ 3,05 Fyrling : Bröndby @ 1,45 Utrecht @ 1,48 Tblisi @ 1,65 MyPa @ 1,28 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Hmm, Fulham till det oddet? Måste vara nått krux, deras J-lag?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 74Sharps.se VM-tävling 2010 Stats: 57 - 47 - 9 ROI: 111.03% Vinstprocent: 55.00% |
![]()
Elfsborg bör vinna idag..
Testar 2u till 1.85 Även ö 2,5 x 2.06 2u Senast redigerad av basenise den 2010-07-22 klockan 12:20. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Sen undrar jag hur fan Tblisi går upp i odds? Såvitt jag ser det så är 2-1 inget resultat att luta sig emot, så man går nog gärna för en komfortabel 1/2-0 ledning innan man börjar slappna av å Gefle har ju ingen målskytt alls i laget.. har man dessutom svårt att göra mål ändå, å måste framåt i banan mot en konstringstarkt hemmalag (läs Tblisi) så gillar jag Tblisis chanser till 1.80 gånger stålarna.. målet Gefle gjorde hemma kom på straff åxå.. fotnot ![]() men oddset har gått från 1.72 till 1.80, vad vet bet365 som inte jag vet?
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Tblisi
Fulham Spurs Häcken-Hif (both teams to score) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |||
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Sharp$: 74Sharps.se VM-tävling 2010 Stats: 57 - 47 - 9 ROI: 111.03% Vinstprocent: 55.00% |
![]() Citat:
Ingen Gerndt (såld till oss ![]() Jakob Orlov och Hasse Berggren skadade sist..Berggren inte med i truppen idag. + ett antal skador till. Testar Gefle att inte göra mål till 2.40 2u Väntar med den raka 1:a och kollar om oddset stiger mer.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Kan fortfarandet inte greppa taget om Fulham ca 1.90 mot H-pågarna. Måste vara nått lurt på G. Men men.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
![]()