![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Rygg Fotboll 21/7
Igår la jag 1 enda match. Som vanligt gick den inte in. Så nu blir det bara att ta rygg.Vad spelar ni idag ? Känns lite tråkigt att inte kunna bidra med något. Men vad fan ,
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Hammarby har bra odds men x varning
Hammarby ö , Har ej kollat odds |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Nigeria (w20) - Mexico (w20) ö2.5 @ 2.40 (1u)
Egentligen räcker X i denna match för att båda lagen ska gå vidare, MEN i grupp D spelar USA mot Sydkorea, och så långt jag kan minnas så har USA aldrig kommit 2:a i en grupp spel (har följt damfotboll länge). Varken Mexico eller Nigeria kommer lägga sitt "trust" på att Sydkorea slår USA idag och kommer därför gå för 100 för att vinna matchen, och är det så att någon av dessa lag vinner så är risken rätt stor att Japan eller England går om någon av dem, då de möts i andra grupp matchen. ö2.5 till 2.40 är värt en slant |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 74Sharps.se VM-tävling 2010 Stats: 57 - 47 - 9 ROI: 111.03% Vinstprocent: 55.00% |
![]()
Hafnarfjordur - BATE Borisov 1.91
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 150Saftiga räkor Stats: 14 - 13 - 1 ROI: 110.11% Vinstprocent: 51.85% |
![]()
HJK - FK Ekranas - 1:a @ 1.60 (bet365)
Tror att HJK repar sig i sin andra match. Första matchen spelades i svåra förhållanden, nu skiner solen och matchen spelas på torr plan. Ekranas målvakt Vytautas Cerniauskas gjorde även kontrakt med FC Vaslui, han var i stor roll i den första matchen. Även Sebastian Sorsa och målskytten Juho Mäkelä är med på plan idag. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
fadea AIK? 1-0 hemma på ett sanslöst flukemål, varför skulle dem inte kunna torska borta? 6 gånger pengarna på DnB är iaf för mkt för vilket lag som helst emot AIK, tycker jag.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Själv är jag lite sugen på X (4.00) i HJK matchen med AH +1 för gästerna. 1-0 hemma ska väl inte vara ett helt omöjligt resultat men tanke på hur dom spelade borta samt hemmaförlusten mot KuPS senast.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Ja, samma sak hände med NK Zagreb igår. 5-1 hemma, igår utspelade.
Jag har för mig att jag läste någonstans inför första mötet att BATE ville vinna stort för att kunna vila spelare inför returen. Möjligvis ett underspel i denna matchen för mig.
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Ghana (w20) - Switzerland (w20) 1 @ 1.70 (1u)
Ghana spelade bra mot USA (1-1) och hade flera chanser att vinna matchen, mot Sydkorea hade man ledningen 2 gånger innan Sydkorea tog över matchen och vann den med 4-2. Schweiz har varit helt kassa i årets VM, och oftast har problemet varit bakåt. Ghana har en tiny winy chans att ta sig vidare från gruppen, tror inte det kommer att ske, men man går för vinst i denna match. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Rygg på Ghana.
Sen spelar jag BP dnb, och även en dubbel med Hannover - Crvena Zvezda ö2.5 och Arsenal. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Sharp$: 74Sharps.se VM-tävling 2010 Stats: 57 - 47 - 9 ROI: 111.03% Vinstprocent: 55.00% |
![]() Citat:
Som vanligt när ett lag har en betryggande ledning från första rundan så är det alltid lite "risky" men tycker det är klasskillnad mellan lagen och 1.91 känns allt för bra för att avstå. Spelar dok bara 2u.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Spelare Jeunesse Esch +1.5 till 1.75 mot AIK. Fruktansvärt dåligt av AIK senast. Esch kan mycket väl vara ett annat lag på hemmaplan. De kommer dessutom med en vinst i bagaget. AIK vinner aldrig 2 matcher i rad
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|