![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
Lägger Villa som målskytt "i matchen" 2.10@bet365
Lägger Klose som målskytt "i matchen" 3.0@bet365 over/under 2 mål svs@1.92 spelat på byn sen blir det kort och hörnor live Ölen är kall let the game begin ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Har gillat tyskarna, men tror att spanien har mer att ge.
Scenariot är att spanien får 1-0, då är dom jobbiga. Kommer hålla boll bra, spela runt den och tyskarna blir stressade och får jaga o jaga, och det är jobbigt att jaga boll! Torres har vart mycket dålig, men alla vet att det kan lossa för honom! Muller har vart GRYMT bra för tyskarna, han är ju i strålande form. Hur blir det utan honom? Svar får vi senare ikväll ![]() Får se hur jag gör. Ska kika på lite olika spel! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Vad sägs om:
Spanien Ö 5.5 hörnor @ 1.90 ?? Dom har ju haft grymt mycket hörnor. Verkar som deras spel skapar mycket hörnor. Villa på kanten driver in och backen bryter ut, mycket skott som styrs ut. Tyskland Ö 4.5 hörnor @ 2.0 ?? Skjuter mycket oxå. Men dom spelar mer rakt på än spanien tycker jag mig ha sett, nån som kan/vill rätta mig? Är ändå inte mycket av ett lag som tyskland att skrapa ihop 5 hörnor? Shoot med fler "specialspel" då kan man njuta mer av matchen vilka som än vinner om dom "andra" spelen sitter :P |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Bläckfisk FTW! Sluta analysera grabbar, bara att lyssna på squiddie.
Välförtjänt får man säga, trots att jag egentligen håller på tyskarna. Det blir nog en roligare final nu dessutom. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Spanien vinner finalen.....
Hollands backar kommer inte klara av alla små instick och dribblingar runt straffområdet :P |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Forumet ner 50-100k
![]() Jag tänkte ta tipset RobinD sa till mig men när bläckfisken sa emot så gick det inte. Hade även mina egna teorier emot det. Fy fan visste det ... helt jävla sjukt GG gubbar. Bettar vad bläckfisken säger nästa.
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
![]() edit: Självklart glömde man bort bronsmatchen ![]() Ignorera mitt inlägg! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Vi får hoppas på bättre fotboll i finalen, det kan bli en målrik historia, inte som
denna tråkiga tillställning, både Spanien och Holland har finna offensiva kvaliteter som säkert kommer fram när det gäller final ![]() Den som vågar vinner ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|