Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-06, 15:09   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Tyskland +0.5 till 1.72 på 5Dimes känns ju fint, likaså Tyskland to advance till 2 gånger pengarna...
+0.5 @ 1.72 måste vara någon bugg på någon oddsjämförelse sida du kollat
5Dimes har har aldrig erbjudit något sådant odds iaf.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
,
,

Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 17:24   #32

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 86
Standard

Uruguay - Holland, inom ordinarie @ 1,76
Uruguay - Holland ö 2,5 @ 2,52

Tyskland - Spanien, inom ordinarie @ 2,98
Tyskland - Spanien, går vidare @ 2,06

Spanien kan dock bli farliga, funderar på att slänga in ett litet bet på dom också för att minska förlusterna ifall det skulle krisa sig..
Cykelberra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 18:45   #33

Kattberts avatar

Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Kattbert - har du sett Hollands matcher? De har inte spelat som ett lag, det har iallafall Uruguay gjort, även om de på flera positioner har sämre spelare än Holland. Utan Sneijder skulle inte Holland kommit dit de är idag - de har spelat dålig fotboll och laget uppträder inte alls som ett lag - med RVP som frustrerad misslyckad striker.

Jag tror dock också att de vinner men att värdet ligger i Uruguay +0.5 @ 2.35

ÖVER 1,5 cards Holland 1,60 Betsafe 5 units är också ett fint spel!
Det stämmer att Holland inte spelat speciellt bra heller. Men skillnaden är att Holland har gjort resultat mot starkt motstånd. Uruguay har spelat mot halvdant motstånd och klarat sig med nöd och näppe. Eftersom Uruguays motståndare inte varit av speciellt hög klass borde man sett något i spelet som skulle tilltala eller att dom skulle ha kännts någorlunda stabila. Men de har aldrig känts stabila i sina matcher.
Spanien tex. har känts hyfsat stabila och haft kontroll i sina matcher fastän de spelat dåligt. Holland har presterat resultat och stundtals varit stabila. Urguay har ingenting som inger nåt sorts förtroende. De har balanserat på en slak lina men nu trillar de av. Så är min känsla och jag tycker värdet finns i 1,70 på Holland.
Risken finns förstås att Uruguay går in för att spela extremt defensivt och lyckas ta det till förlängning. Jag tror inte att det inträffar men visst finns risken.

Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 19:25   #34

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelet rak Holland sedan tidigare med 8-Units.

1-0 el 2-0 Holland tror jag.
Gammal 2010-07-06, 22:31   #35

Kattberts avatar

Spreadsheet 1

Standard

Jag trodde nog Holland skulle ha ett större övertag på Uruguay än vad de hade. Lite skral insats. Nåja de hade hyfsad kontroll i andra halvlek men sover och låter Uruguay reducera. Men det blir nog inget tredje gången gillt för Holland i vm-finaler.

Gammal 2010-07-06, 22:51   #36

Sharp$: 6
Standard

Spelar 3u på Tyskland imorgon trots att Muller är borta. Spanien imponerar ej och kommer få det tufft
Kylarn99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 00:14   #37

Sharp$: 32
Standard

fy fan om Tyskland förlorar. Det här forumet som kollektiv kommer att backa med säkert 50k om inte 100k !
Gammal 2010-07-07, 06:30   #38

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
+0.5 @ 1.72 måste vara någon bugg på någon oddsjämförelse sida du kollat
5Dimes har har aldrig erbjudit något sådant odds iaf.
OK synd. Står som 1.72 på oddsportal och fresh odds.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 06:32   #39

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kors i taket Visa inlägg
fy fan om Tyskland förlorar. Det här forumet som kollektiv kommer att backa med säkert 50k om inte 100k !
Är Tyskland verkligen så spelat? Helt omöjlig match, hoppas på Tyskland, tror på oavgjort.
Gammal 2010-07-07, 07:48   #40

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 77
Standard

Vet inte vad jag ska skriva detta, men måste bara dela med mig av min glädje. Har aldrig skrivit här förut, men varit medlem ett tag.

Satsade stort på Uruguay - Holland igår, var bombsäker på att Holland skulle vinna så körde stenhårt och kände att det var ett läge nu eller aldrig att tjäna storkovan.

5% på att Holland skulle vinna med 3-2 till 41 gånger pengarna.
30% på Holland till 1,66
5% på Holland till 1,73
5% på att Uruguay åker ut i semifinal till 2,10 (tippade denna när de vann sin åttondel)

Resultat 3-2 och alla spelen gick in. Lyckans dag!
somekind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 08:30   #41

Nians avatar

Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av somekind Visa inlägg
Vet inte vad jag ska skriva detta, men måste bara dela med mig av min glädje. Har aldrig skrivit här förut, men varit medlem ett tag.

Satsade stort på Uruguay - Holland igår, var bombsäker på att Holland skulle vinna så körde stenhårt och kände att det var ett läge nu eller aldrig att tjäna storkovan.

30% på Holland till 1,66
5% på Holland till 1,73
5% på att Uruguay åker ut i semifinal till 2,10 (tippade denna när de vann sin åttondel)

Ja visst är det roligt hur mycket man kan vinna i efterhand. Då är vi alla vinnare som kan hitta odds på mellan 40-1000 gånger pengarna.

Grattis.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 11:33   #42

Kattberts avatar

Spreadsheet 1

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kors i taket Visa inlägg
Nej hördu försök inte göra din sak till hela forumets sak

Jag har spelat Spanien (och Argentina) som slutsegrare så jag backar inte så mycket om Spanien tar sig till final

Dock känns det som att Tyskland är lite starkare och känslomässigt skulle Tyskland gärna få gå till final. Men har jag och mitt spreadsheet råd med det efter utflykterna i veikkausligan?

Gammal 2010-07-07, 12:07   #43

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 86
Standard

Citat:

30% på Holland till 1,66
5% på Holland till 1,73

Får man fråga hur mycket du kammade hem genom dessa vinsterna?
Cykelberra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 12:27   #44

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2
Standard

Paul the Octopus: Spanien !
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nJYv5rul11M]YouTube - Oracle Paul 'Psychic' Octopus puts Spain, not Germany to WC final[/ame]
patz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 13:27   #45

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Citat:

30% på Holland till 1,66
5% på Holland till 1,73

Varför sätta en sjättedel av summan på exakt samma spel fast med mycket lägre spelvärde? Verkar ju helt åt fel håll?

så körde stenhårt och kände att det var ett läge nu eller aldrig att tjäna storkovan.

Låter som bäddat för en fantastisk spelarkarriär
Svara

td