![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() VM semifinaler Uruguay - Holland (06/07) och Tyskland - SPanien (07/07)
fick precis igenom det här bettet:
World Cup 2010 Finalist Double: Germany and Holland 2.70 Uruguay - Holland : 2 1.60 Tyskland - Spanien : 1 2.90 Trippel Totalt odds: 12.53 Får man kombinera såhär? Att gå till final och att vinna sin match är ju olika saker. Gå till final kan man ju göra genom både förlängning och straffar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
![]()
brukar inte fungera tyvärr, men man kan ju alltid pröva!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Risken finns att spelet ogiltigförklaras om det blir vinst men inte om det blir förlust om det är så att det bryter mot någon regel.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Kundtjänst visste inte. Så det ska bli snack med oddsavdelningen.
edit: 11:14:56 : Lasse: T.o.m odds-avdelningen var osäkra på detta. Det vore ju tråkigt om det blev problem med den senare p.g.a detta så jag skickar detta vidare till våran tekniska avdelning så dom får undersöka saken närmare. Senast redigerad av maometto den 2010-07-04 klockan 11:18. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Spelet måste gå igenom eftersom du fortfarande kan gå med förlust på de två matcherna om lagen går vidare efter förlängning. skulle du däremot spela ML på de matcherna så går bettet inte igenom.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag hann spela denna trippel:
Finalist Double, Du spelade på:Germany and Holland Uruguay - Holland: 2 Tyskland - Spanien, Avancemang, Du spelade på:1 Men nu verkar inte spelen gå att kombinera alls. Visar väl sig hur dom väljer att lösa detta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Du verkar kombinera olika språk också, är det tillåtet
![]() Jag har spelat Holland (ordinarie tid) @1,70 PAF Ett ganska bra odds tycker jag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
..............
Senast redigerad av Babbe den 2010-07-04 klockan 20:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Sharp$: 1540greedys betting Stats: 141 - 122 - 17 ROI: 107.69% Vinstprocent: 53.61% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
w00t? Klart man får dra till lite andra fotbollsbetts även om tråden handlar om VM. Speciellt om det är en fyrling!
Eller finns de hemlisforum här!? ![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Är det någon som inte tror att Tyskland vinner över spanien?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Tyskland verkar hantera ledning väldigt bra. Kan Spanien få in ett tidigt mål och börja rulla boll kan det bli väldigt tufft. Tyskarna är snabba och skjuter bra, de penetrerar öppna försvar som spritt ut sig för att göra reduceringsmål.
Jag har inte satsat något men ser jag att Spanien gör första målet sätter jag nog en liten slant på Spanien trots det förmodat låga oddset.
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Tyskland utan bollpojken, Müller.
Vem ersätter? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|