![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
får bara hoppas att maradona inte menade 3-2 efter straffläggning...
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Nu hade Holland 51% och jag är säker på att 57% hade de aldrig lyckats med. Tyvärr var jag dum nog att följa med på ett spel jag inte riktigt trodde på och det slog fel. Som jag sa innan matchen och som jag borde lyssnat på, linan var korrekt satt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Nu hade jag nog lite tur som hade satsat på Uruguay. Men så har det varit lite oflyt i övrigt de senaste dagarna så det är väl inte mer än rätt
![]() Nu sitter jag och undrar om man skall följa drömmarna här och spela 3-2 seger till Tyskland. Kanske ett minibet för skojs skull om jag hittar godtagbart odds. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
klart du ska in på 3-2 eller i alla fall seger för Tyskland. Siade inte även bläckfisken om tysk seger där eller var det tidigare bilder som iCash tog upp?
In med 50 kronor på 3-2 och någon hundring på att Tyskland går vidare ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
![]() Citat:
![]() Bläckfisken valde nog Tyskland. De visade det i tv4. Jag är tudelad, jag håller på Tyskland men tror det skulle bli fördelaktiga odds på Spanien i en semifinal mot Argentina och i min värld förlorar inte Spanien mot Arrgentina. Jag har dessutom från förr spelat på Argentina och Spanien som slutsegrare och vid Argentinsk vinst mot Tyskland skulle ett av mina lag iaf vara i final. Detta är ett dilemma. ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 | |
![]() Citat:
Jag har lekt lite med mitt system och det säger att med det styrkeförhållande som råder enligt oddsen och med den målgladhet lagen har så borde oddset vara drygt 34 på Tysk 3-2 seger och 28 på Agentinsk 3-2 seger. Oddsättarna verkar ha fastnat för en lite målsnålare tillställning än vad lagens offensiva kvaliteter ger utrymme för. In med chansspel på målrika slutresultat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
hahah
![]() ![]() Ska rygga dig med 1 euro! Trots att jag satsat på Argentina jag med sedan förr ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Ibland måste man förlita sig på lite vidskeplighet också, och 2-3 är ju inget osannolikt reultat. Man är ju så smått helgarderad nu
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Då vi spelar bingo så blir det 4-2 till Tyskland
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
men lol...Där rök alla mina bets.
Eftersom det blev 4:a mål på slutet så fick Argentina för mycket bollinnehav. De fick ju 4:a extra utsparkar... ![]() Men 4-0...fan missa ja matchen för. Måste ju varit roligt.
![]() ![]() |
![]() |
|