![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
elfenbooneskusten-nordkorea hcp -1.5 1 2.10 på bet365 . mycket spelvärt
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Vem sa att Brasilien inte har nåt att spela för? Vinner de möter de tvåan i Spaniensgrupp. Om Spanien vinner så blir det nog Chile!
Så nog fan har de nåt att spela för! Tycker inte att portugal imponerar trots storvinsten senast! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Elfenbenskusten att göra 4 mål eller fler @ 6.37
Chile (vs Spanien) @ 6.9 Lite roliga spel för dagen, tycker oddsen känns väldigt konstigt satta ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
Sharp$: 74Sharps.se VM-tävling 2010 Stats: 57 - 47 - 9 ROI: 111.03% Vinstprocent: 55.00% |
![]()
Chile - Spanien
Chile 1X över 2.5 Båda lagen att göra mål: JA Senast redigerad av basenise den 2010-06-25 klockan 12:56. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Gör spelaren mål? Didier Drogba @ 1,85
Schweiz - Honduras U 2.5 @ 1,62 Chile - Spanien Ö 2.5 @ 1,90 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Har tung insats på -2 hcp på elefanterna. Jobba nu!
![]() Och där hade vi 1-0 till elefantastiko! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
hehe gj. Mitt lilla livebet där på över 3.5 var nog också nära både med 2 hyffsade chanser för NK och flera bra inlägg samt mål som blev avblåsta för offside.
Aja sätter mitt kryss Portugal - Brasilien till 3x pengarna vilket är rätt nice.
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]()
Tusan vilket lojt Brasilien. Deras sömngångarfotbolll höll ju till och med på att sänka dem. Lyckligtvis hade jag dnb-kryssgarderat mitt Brasilienspel. Det blev till och med några cent på plus
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
trevligt värre...kommer just hem och ser att de ENDA två målen som Spanien gör, görs inom mitten av första halvlek. Något som inte alls är Spaniens signatur. Dessutom görs målet mellan 15-30 min tack vare en idiotisk chilensk målvakt som springer ut nästan till mittplan och glidpassar vare Villa som sen scorar i öppet mål.
Tack Chilé! Tack så mycket. Utan detta så skulle jag ligga plus 100% idag. Nu är jag nere i +/- 0. (Hade nämligen satsat inga mål mellan 15-30 för Spaniens del) ![]() Aja omsätter en bonnus flera gånger idag i alla fall ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|