![]() |
24/6 Fotbolls VM
Vafan väntar ni på, in med pk's, prop's, över och under :cheers:
Dagens "iFade iCash" : Italien @ 1.60 |
Kör en trippel innehållande:
Holland Danmark 1X Italien Italien måste vinna här och tror också att dom gör det lika tveksamt som bara dom kan. Holland säkrar gruppsegern idag mot ett svårtippat kamerun som med lite tur (för mej) kan floppa totalt i denna match. Danmark tar minst ett kryss idag mot ett japan utan udd. |
Paraguay @ 1.50
Holland - Kamerun ö2.5 @ 2.06 Danmark - Japan u2.5 @ 1.735 Italien - Slovakien X (hcp 0-1) @ 3.50 Målskytt: Robin Van Persie @ 2.43 |
Paraguay-1 @ 1.930
Holland/Kamerun O2.5 @ 2.06 Japan+0.25 @ 1.97 Italien-Slovakien X @ 4.00 Props: Para O 7.5 hörnor @ 2.10 |
Jag tycker dagens matcher är vanskliga. Italien kan mycket väl snålspela 1-0 eller nåt. De kan till och med få nöja sig med oavgjort. Paraguay förlorar väl inte åt Nya Zeeland men oddsen är lite dåliga.
Danmark tror jag att får problem med Japan men jag vill inte spela emot Danmark heller. Kanske man borde sätta 1X på Paraguay bara för att få en visnt i statistiken. |
Citat:
|
USA @ 2.60 mot Ghana på lördag är taget alla dagar i veckan iaf :):)
lär sjunka snabbt? Dagens spel blir iaf: Danmark @ 2.20 Kamerun vs Holland Ö2.5 @ 1.89 Lägger till: Paraguay - Nya Z. Ö2.5 @ 2.08 Slovakien - Italien Ö2.5 @ 2.25 |
Nej jag ser inget värde i de spel jag talar om. Jag ser att RobinD spelat Paraguay(-1) till 1,90 och det spelet skulle jag kunnat spela men oddset har sjunkit till ingenting nu. En spelfri dag idag.
|
Citat:
Expekt har nu paraguay -1 till 2.10. eller är det DnB med i det oddset med?? |
Citat:
|
Favoritoddsen känns väl låga idag men spel som dessa känns intressanta:
Holland vinner båda halvlekarna 4.50 HT/FT Oavgjort/Italien 3.75 Kort före 29:00 i ITA/SLO 1.83 |
Paraguay (-1) 2.20 @ bet365
La till Paraguay att vinna utan att släppa in mål @ 1.95 |
Citat:
Citat:
Citat:
|
skilj på asian och europeiskt hcp.[/QUOTE]
Skillnad? Vad menas med Asian -1 då? |
Testar även Di Natale som målskytt @ 2.95 och Oscar Cardozo som målskytt @ 2.50
|