![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 |
![]()
Äntligen händer det något i VM.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499Sharps.se VM-tävling 2014 Stats: 1 - 0 - 0 ROI: 183.30% Vinstprocent: 100.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
![]()
De rika urmakarna och chokladdrönarna uppe i bergen har lurat av mig extremt mycket pengar på de HÖGST opålitliga sydeuropeérna (felstavning?)... Deutschland über alles. De täcker in min extrema förlust idag när de spöar Serbien.
![]() |
#49 |
![]()
Japp idag har varit den bästa vm dagen överlägset hur trist än nästa match är.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Uruguay tar det idag! Nigeria ser sjukt fint ut imorgon också.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Citat:
![]() Jag missade också på matchen, jag hade min vana trogen spelat ö 2,5 när offensiva lag är i farten. Skall månne Spanien missa avancemang till och med? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Vad tror ni, sätter Afrika ett poäng?
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Mycket talar väl för det tycker jag. Chilenarna tar nio pinnar och Honduras går ur VM både mållösa och poänglösa. Om man ska se till dagens prestationer iallafall.
Ge mig 2.65 på att de åker ur så tar jag det! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Spanien missar inte avancemang.
Chiles spelsätt passar bättre än Schweiz, de har inte disciplinen nog att försvara sig så som Ostarna gjorde idag. Att Spanien inte vann/gjorde mål idag handlade mer om oflyt i kombination med att Schweiz stod upp bra och när det då inte trillar in ett mål och laget i sig inte är i stoslag så kan det ibland gå sådär. Spanien vinner båda matcherna som är kvar. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Chile har inte en suck mot spanien och då älskar jag ändå chiles spel. De bränner helt för mycket väldigt ineffektiva. Om man ska slå spanien är det som schweiz gjorde idag, man måste ha extremt bra försvarsspel och aldrig gå bort sig. Det kan inte chile. Tror spanien vinner rejält.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Ja Chile spelar som idag lär de ju läcka som såll mot Spanien, men de kan väl anpassa sig mot motståndet, eller är de helt enkelt dåliga på försvar?
Jag tolkar era kommentarer som att över 2,5 i den matchen är något av ett säkert kort? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Uruguay idag var mitt bästa lir hittills i VM. Spelade på Uruguay för 5.50 ggr på -1 hcp på bet365 direkt efter första matchen. En riktig bjudning.
Någon som vet vad -1 hcp gav idag på matchdagen? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
jag gillar inte över i denna turneringen so far.. men om någon går över så är det den matchen känns det som. Kan rinna in mål åt bägge håll här.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|