Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-14, 18:25   #31

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kamerun Det blir rak x på italien ev ett u spel med.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 19:14   #32

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Standard

Akta för att lägga för mycket förtroende på Italien, det är inte samma italien som vann VM för 4 år sedan (även om de inte förtjänade det! ) men men.
Försvaret har sett bättre dagar, enda riktiga världsbacken de har kvar är Chiellini tycker jag, vänsterbacken är inte speciellt testad i laget och Cannavaro och Zambrotta har sett bättre dagar, de kommer få det riktigt tufft mot Paraguays snabba anfallare.
Dessutom så saknas Pirlo så det kommer gå riktigt trögt framåt för Italien då de inte har någon som sköter det kreativa direkt framåt. De Rossi har varit lite halvskadad och är nog inte i form, sen har hela laget inte imponerat något speciellt sen förra VM. Känns som om de har tappat för mycket.

Paraguay däremot slutade 3a i Syd Amerikas kval och tog tunga skalper mot Argentina och Brasilien, kommer att vara ett stort problem för Italien tror jag med sin glada och snabba fotboll. Jag tycker Paraguay till 3.75 på b365 är mer spelvärt än kryss, kör dnB annars, men själv kör jag på 3.75. Har även ett litet bet på över 2.5 just för att alla förväntar sig att det blir målsnålt. men men, rekommenderar inte att rygga där.

Det enda som egentligen talar mot en 2a är att båda lagen har lättare möten senare i gruppen mot Nya Zeeland och Slovakien och väljer att inte gå för fullt här och nöja sig med 1 poäng. Men men, vi får se ikväll Tror på Paraguay iaf!
Exetro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 00:06   #33

Archs avatar

Sharp$: 6794

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nån annan förvånad över hur pigga Italien såg ut idag. Snabbare spel utan Pirlo att kladda ner på mitten, Montolivo skjuter från varje position och De Rossi ser ut att bli en riktig ledare. Pepe hade mycket spring i benen och det ofta var många blåa tröjor framför Villar. Kul match.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 00:13   #34
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Nån annan förvånad över hur pigga Italien såg ut idag. Snabbare spel utan Pirlo att kladda ner på mitten, Montolivo skjuter från varje position och De Rossi ser ut att bli en riktig ledare. Pepe hade mycket spring i benen och det ofta var många blåa tröjor framför Villar. Kul match.
Håller med om att Italien var pigga och småfyndiga stundtals.

Förstår dock inte anfallsparet Gilardino/Iaquinta. Borde formeras med Dinatale(stav?) eller Pazzini tillsammans med någon av de tyngre. I mitt tycke Gilardinho.

Deras anfall kändes trubbigt idag trots att mittfältet långa stunder, specielt i första var riktigt bra.

Pepe däremot definierade ordet "övertänd" idag och jag vet inte om jag tycker han bidrog med så mycket mer än energi. Slog bort en del hörnor/inlägg tycker jag.

Mina tankar om Paraguy och matchen i övrigt satt som ett smäck, i slutändan var bägge lagen nöjda med krysset även om Italien verkligen ville framåt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 00:22   #35

Archs avatar

Sharp$: 6794

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Gillade inte heller namnen i anfallet, men de har bra måltjuvar. Trubbigt är ett bra ord, Iaquinta känns alltid kantig
Energin! Jag vet, sällan man sett italienarna lasta så mycket folk i anfall från försvaret. Kändes ganska...friskt...herregud...
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 09:28   #36

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Standard

Tror jag var mest förvånad här haha, hela bettet slog fel tur det inte var någon vidare summa jag spelade. Haha, men men. Kul match iaf
Exetro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 22:36   #37

Sharp$: 87
Standard

Nigeria
Uruguay
USA
Ghana

Va tror ni om dom här 4 matcherna?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara