|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-04-29, 11:29 | #1 |
Avslutande omgångar England
Det börjar dra ihop sig till avslutning i England!
Har ni börjat titta på vilka lag som "måste" vinna för att hålla sig kvar eller kvala/vinna uppåt! Spontant såg jag Carlisle i League 2 idag till 2,30! Ska sätta mig och titta sen, men om någon har något hojta! |
|
2017-04-29, 11:59 | #2 | |
Citat:
Det är ingen garanti att man vinner bara för att man har något att spela för. Carlisle har varit genomusla under våren och snarare sett ut som ett bottenlag än topplag. Newport som de möter behöver för övrigt också vinna och har vunnit 4 av de 5 senaste. Utan att ha sett avbräck, laguppställningar osv. skulle jag säga att runt 2,30 är nog rätt så korrekt. Mansfield, Hartlepool, Stevenage, Wycombe, Blackpool, Southend, Millwall, Port Vale, Gillingham... är andra lag som jag kan komma på just nu som har mycket att spela för, men det är inget jag rekommenderar att spela på den infon. Jag har till och med spel på andra sidan i vissa fall, t.ex. Portsmouth 2,60 som redan är klara mot Mansfield som behöver vinna för att komma med i playoffs. |
||
2017-04-29, 12:29 | #3 |
Ingen offence tagen! Eftersom forumet är rätt stendött så ville jag ha till en liten diskussion och det blev ju en start om än lite trevande!
Bara sätta sig och kolla laguppställningar etc! |
|
2017-04-30, 16:01 | #4 | |
Citat:
Bästa inläget i tråden. Marknaden slaktar känslor- marknaden är effektiv!