![]() |
Oddset 3/3
Atletico Nacional Medellin - Jaguares De Cordoba kl. 02.00
Primera A, Colombia Spel: under 2,5 mål Odds: 2,07 bet365 Värdering: 5 av 5 * Målsnittet för bägge lagen dom senaste femton åren är 1,63 mål. * Tre av fyra senaste matcherna med Atletico Nacional Medellin har resulterat i under 2,5 mål. * Fem av fem senaste matcherna med Jaguares De Cordoba har resulterat i under 2,5 mål * En träffsäkerhet på 88,88% vilket motsvarar ett odds på 1,13...här får vi 2,07 = värde! |
Citat:
|
Skulle vara intressant att höra vad du värderar chansen till att det blir under 2.5 mål.
|
Citat:
Men det grundar sig enbart på det som har hänt i tidigare matcher och det är ju givetvis ingen garanti att det blir ett sånt utfall i denna matchen :evilgrin39: |
Citat:
|
Spoiler:
Underspelet på 2,5 mål var aldrig i fara och liret var klockrent...årets bästa spelvärde?! :moneybag: |
Oddset 3/3
Bordeaux - Lyon kl. 20.45
Ligue 1, Frankrike Spel: över 2,5 mål Odds: 1,65 Unibet Värdering: 4 av 5 * Målsnittet för bägge lagen dom senaste femton åren är 2,83 mål. * Fyra av sex senaste matcherna med Bordeaux har resulterat i över 2,5 mål (19 mål). * Sex av sex senaste matcherna med Lyon har resulterat i över 2,5 mål (31 mål). * En träffsäkerhet på 83,33% vilket motsvarar ett odds på 1,20...här får vi 1,65 = värde! |
Citat:
Såg du matchen? det var rätt tidigt målen kom, hade jag sett den live hade jag nog varit lite nervös! Men tack för liret! |
Citat:
|
Citat:
10/12 = 83,33% |
Citat:
Femton års statistik talade för sig själv så jag var "aldrig" orolig :smoke: |
Spoiler:
Bordeaux - Lyon var inte i närheten av något målkalas ikväll och resultatet blev 1-1 |