![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Internationella vänskapsmatcher 2 juni
En hel drös med matcher finns det. Efter att idag ha undlåtit att spela Australiien-Danmark dnb så är jag ute efter en ny högoddsare.
Det jag fastnat för är Azerbadjan-Honduras. På unibet är oddset hela 6 på Azerbadjan och på pinnacle 4,06 på oavgjort. Jag satsar 4 eur på 1:a på unibet och 2 eur på X på Pinnaclesports. Det blir 4 i dnb-odds. Min motivering är att trots att Honduras är är kvalificerade för vm så är de det från ett ganska mediokert område. Nu har jag inte i brådskan hittat deras väg till vm på fifas sidor eftersom de är ett praktexempel på misslyckade nätsidor. Men Azerbadjan brukar vara svårflirtade och Honduras kan om möjligt ha lite jetlag. Men den avgörande faktorn för spel är att odset 6 är ett överodds. På Odds Portal: Odds Comparison, Sports Betting Odds så är oreducerade medeloddset 5,55 (5,08 / 0,915). Oddset 6 är därför, enligt genomsnittsbookmakers, ett äkta överodds. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Bet365, betsafe, victor chandler william hill mfl har odds på 4 och en del över på dnb. Därför skulle jag tänka två gånger innan jag går för mycket på din avgörande faktor!
Tips: Oddportal har både odds för +0 och Dnd på sidan! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag missade lite med räknandet i den sena timmen. Och så har jag också missat flikarna med bla. dnb på oddsportal. Tackar för den upplysningen.
Mitt spel ger ett dnb odds på 4,52 och med satsningarna 4 och 1,31. Måste göra en tilläggssatsning på Azerbadjan som nu ligger på 6,04 på pnnaclesports. Med 2 eur på kryss så krävs drygt 6 eur totalt på Azerbadjan så jag får sätta 2 eur till där. Nu har oddset på Azerbadjan stigit. Brukar inte storfavoriter överlag sjunka i dessa internationella matcher. Så har det varit varje gång jag spelat högoddsare tidigt. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Sharpest
|
![]()
Ingen skillnad såvida det inte handlar om 3-vägs marknad.
Olika marknader och olika insatstak på dom bara, men slutresultatet räknas som densamma. Är lönt att kolla på båda och spela åp de som ger högst odds, brukar diffa där. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Utan att rekommendera...
Kanns inte klykan i Grekland vs. Paraguay, Norge vs. Ukraina & Vitryss vs. Schweden som ganska givna? Det ar min kansla. Kanske ett trippelsystem pa det.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Tror jag skall lita på Norge idag hemma starka och har bra lag =)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Norge
Rumänien Serbien Philadelphia odds 12 svenskaspel Insats 2 x 500 --------------- Ukraina saknar Shevchenko, Alijev, Mikhalik, Seleznom,Milevskij Serbien kommer nu starta med mer ordinarie spelare efter förlusten mot nya zealand |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Sampicks 1/6
För de som är intresserade... International - Friendly - 18:00 GMT ROMANIA - FYR MACEDONIA take ROMANIA to win |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Rumänien ryggat, även sugen att lägga en liten peng på Sverige ikv. men avvaktar nog med det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Super Moderator
|
![]()
Ett Ukraina utan både Scheva (visserligen inte på samma topp som förr) men framförallt Milevskiy är sannerligen inget landslag med en vass topp.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|