|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-01-23, 23:33 | #16 |
Ja den satt fint ! Var galet odds på både x och under 2.5
|
|
2017-01-24, 09:25 | #17 |
Vackert.
2017-01-24, 10:40 | #18 |
Får försöka bjuda på ett till X när jag ändå är "påt"
Gillingham AFC Wimbledon Wimbeldon snäppet bättre men spelar borta, vilket gör detta till en 50/50 i mina ögon, med lätt fördel Wimbeldon, som dock haft förtvivlat svårt att avgöra matcher de haft kontroll på. Troligt X. Sen "skräll" X som står i högre odds (3,6 + vissa sidor) Reading - Fullham Fullham kryssar endel men Reading har bara 4 kryss i år, dock är känslan att båda lagen är för bra för att förlora här. |
|
2017-01-29, 14:20 | #19 |
Roma går tyvärr ganska bra i år, de fula hundarna. Deras bortaspel är helt okej med 5 av 11 vinster men krävs lite mer för att utmana Juve? Sampdoria är bättre hemma än vad deras plats i den totala tabellen visar och har bara släppt in 8 mål på Luigi Ferraris
Krysset är inte självklart här men kollade snabbt och hittade 4x på Partypoker, kanske finns bättre på andra ställen, men över 25% chans/risk för oavgjort ger jag denna match och allt över 4x är därmed spelvärt. Kan även finnas intresse i att spela någon form av lir där Sampdoria inte får vinna och Roma får vinna med max 1, kanske ett resultat spel med 0-0 0-1 1-1 1-2 (Någonstans där kan vara av intresse. Men här diskuterar vi ju kryss och kryssas ska det göra då matchen blir oavgjort mer än 1 gång på 4a. |
|
|