![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Får mig att tänka på Matte Forslund under sejouren som tipster på SvS, "1an är överspelad så jag GARDERAR med X" ![]() Därmed inte sagt att det är ettan, som flera saluför kan det istället bli public:s (någon som har Pinnacles antal bets?) Huddersfield som är överskattat. Nu är jag ändå benägen att heja på Spiken o Huddersfield, för hur det än är så måste Brighton göra något de inte gjort i två senaste; MÅL... Även denna momentära(?) måltorka kan förstås tala för att de förmår utjämna om det behövs men inte döda matchen så X, varför inte, men oddset... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Ännu mer roligt blir det när jag ser att jag valt 1 2 på tipset! hoppas såklart jag gissade fel på X då! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Helt off topic.
Hörde en så underbart dum kommentar i Viasats PSG-Arsenal i slutet av första... Lagerbäck (tror jag det var, eller kan det vara det, låter ju så...??) : "...jag tror det är 30% att man förlorar om man gör första målet..." "kan ju bli oavgjort men blablabla Hmmm INNAN matchen står alltså Arsenal i 4+ ggr dvs mindre än 25% chans... När Lagerbäck pratar om sina 30% för förlust står Arsenal i 17 ggr på uselt liveodds hos stort bolag (det jag råkade vara uppkopplat på). Bara att LASSA på ARSENAL då? GIGANTISKA 30% chans att vända ???? Älska kommentatorer!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Där kom 1-0 vilket är tur för min rad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |