|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-09-13, 20:38 | #16 | |
Citat:
Får mig att tänka på Matte Forslund under sejouren som tipster på SvS, "1an är överspelad så jag GARDERAR med X" Därmed inte sagt att det är ettan, som flera saluför kan det istället bli public:s (någon som har Pinnacles antal bets?) Huddersfield som är överskattat. Nu är jag ändå benägen att heja på Spiken o Huddersfield, för hur det än är så måste Brighton göra något de inte gjort i två senaste; MÅL... Även denna momentära(?) måltorka kan förstås tala för att de förmår utjämna om det behövs men inte döda matchen så X, varför inte, men oddset... |
||
2016-09-13, 21:36 | #17 | |
Citat:
Ännu mer roligt blir det när jag ser att jag valt 1 2 på tipset! hoppas såklart jag gissade fel på X då! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5) |
||
2016-09-13, 21:38 | #18 |
Helt off topic.
Hörde en så underbart dum kommentar i Viasats PSG-Arsenal i slutet av första... Lagerbäck (tror jag det var, eller kan det vara det, låter ju så...??) : "...jag tror det är 30% att man förlorar om man gör första målet..." "kan ju bli oavgjort men blablabla Hmmm INNAN matchen står alltså Arsenal i 4+ ggr dvs mindre än 25% chans... När Lagerbäck pratar om sina 30% för förlust står Arsenal i 17 ggr på uselt liveodds hos stort bolag (det jag råkade vara uppkopplat på). Bara att LASSA på ARSENAL då? GIGANTISKA 30% chans att vända ???? Älska kommentatorer!! |
|
2016-09-13, 22:30 | #19 |
Där kom 1-0 vilket är tur för min rad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|