![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1167lodmajsters MMA Stats: 2 - 3 - 0 ROI: 80.65% Vinstprocent: 40.00% |
![]()
Holland kommer vara grymt giftiga i år.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 | |
![]() Citat:
![]() Man ska inte lägga för stor vikt vid dessa träningsmatcher imo. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
Försa om inte syd afrika går vidare från gruppen. hemma nationen gör ju typ jämt det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Mycket möjligt. Med risk för att jag inte riktigt kan värdera alla värdnationer lär ju årets Sydafrikanska lag vara ett av de svagaste värdländerna i historien. Tror dock de gör det spännande och gör ett mål i sista matchen som tar dem vidare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
Det känns som att spela mot Frankrike är en av dom bättre investeringarna. Nigeria ligger absolut inte bra till hos mig heller. Har sett deras matcher, Lagerbäck kommer inte få en staty i Nigeria. Om han ens är kvar till VM..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Jag äe extremt osäker på Nigeria, men är inte alls villig att räkna bort dem.. Men de är på förhand lite överskattade.
Men med Lasses förmåga kan de säkert glida genom gruppen med 0-0,0-0,1-0 eller liknande. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Nigeria, Algeriet, Sydafrika, Ghana och Kamerun tycker jag alla är svaga. Skulle isåfall vara Elfenbenskusten som skulle få laget att fungera, men även då når de väl typ högst kvart. Lite tråkigt att de afrikanska lagen ser svagare ut än på länge för om det hade funnits ett starkt afrikanskt lag tror jag inte semi hade varit en omöjlighet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 | |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 0Barney´s tennis Stats: 10 - 5 - 1 ROI: 143.20% Vinstprocent: 67.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Tror helt klart att elfenbenen kan gå riktigt långt i år. Tror dom afrikanska lagen generellt kommer gå lite bättre än väntat tack vare att mästerskapet avgörs i afrika.
Elfenbenskusten har helt klart en av dom bättre truppen av alla lagen, sen tror jag dom mår bra av att ha en coach som Svennis. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
Nä Serbien imponerade inte heller. Men sen tittade jag lite på spelarna som dom har och de är bra mkt bättre än Ghanas. Speciellt nu när deras ledare Essien inte kan vara med.
Men vi får väl se, jag tror på Serbien iaf. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
Du jag vet. Men ghana och elfenbenskusten har haft stora förväntningar på sig senaste åren och har inte levererat. Jag tycker att de flesta afrikanska lagen var bättre för 2-3 år sedan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]()
Bort med onödig reklam då
![]() Senast redigerad av lodmajster den 2010-06-03 klockan 13:41. |
![]() |