Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-10, 16:07   #181

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Någon som vet vart laguppställningar kommer att trilla in först? Eller får vi vänta in i det sista?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 20:09   #182

EdgaarGores avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 269

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Serbien ö 3.5 p @ 1.61
Portugal u 4.5 p @2.16
Danmark u 4 p @ 1.77
Paraguay att vinna gruppen @3.8
Holland att vinna gruppen @1.44
Holland ö 6.5 p @ 1.95

Några som jag tycker ser intressanta ut.

Senast redigerad av EdgaarGore den 2010-06-10 klockan 21:10.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 20:40   #183
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Serbien ö 3.5 p
Portugal u 4.5 p
Danmark u 4 p
Paraguay att vinna gruppen
Holland att vinna gruppen
Holland ö 6.5 p

Några som jag tycker ser intressanta ut.
Hur ska man svara på det utan odds?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 21:10   #184

EdgaarGores avatar

Standard

Fixat
Gammal 2010-06-10, 21:17   #185
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Fixat
Gillar samtliga, men lite väl lågt odds på Hollands gruppseger.

Alla andra spelen kändes rimliga, har dock inte räknat på det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 21:40   #186

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Standard

Kaos i Frankrike en dag före premiären | VM 2010 | Landslag | Fotboll | Sportbladet | Aftonbladet
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 22:50   #187

Balotellis avatar

Sharp$: 1
Standard

Progress from group D: Serbia @ 2.00
Progress from group A: Uruguay @ 2.05
Winner of group A: Uruguay @ 5.05
Winner of group E: Holland @ 1.65
Winner of group B: Argentina @ 1.50
Tournament H2H, Argentina - Brasilien: Argentina @ 2.60
Topscorer H2H, Asamoah Gyan - Matthew Amoah: Asamoah Gyan @ 1.72
Topscorer Holland: Robin Van Persie @ 2.50
Total goals group F: Under 15.5 @ 1.76
Spain over 6.5 points in groupstage @ 1.49
Lukas Podolski to score in groupstage @ 1.65
Germany to score over 4.5 goals in groupstage @ 1.72
Top 2 group D correct order: 1 Tyskland / 2 Serbien @ 4.50

Blev några fler än jag tänkt mig, men det skadar inte med lite extra spänning nu när festen drar igång
Balotelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-11, 00:18   #188

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 48
Standard

Intressanta spel du listat Balotelli,.. Men vad tror ni/du om t.ex. Grekland under 3,5p i gruppspelet. Oddset har legat runt 1.80 men har börjat sjunka och ligger på 1.70 nu....

Personligen tycker jag grekland hade en relativt lätt kvalgrupp för att ta sig till VM och har väl inte direkt imponerat i träningsmatcherna nu...
Gukka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-11, 00:27   #189

EdgaarGores avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Gillar samtliga, men lite väl lågt odds på Hollands gruppseger.

Alla andra spelen kändes rimliga, har dock inte räknat på det.
Ser inte vilka som ska hota överhuvudtaget....Kamerun? Danmark tror jag inte alls på.
Gammal 2010-06-11, 00:40   #190

Balotellis avatar

Standard

Tycker Grekland känns rätt svaga, framförallt offensivt. Tror man får svårt i första matchen mot Sydkorea (har själv lirat 1X på Sydkorea), tror man max kan få med sig ett X. Mot Argentina ska man inte ha mycket att hämta tycker man. Nigeria har jag faktiskt inte allt för bra koll på men det känns som en öppen match, kan gå lite hur som helst, inte helt omöjligt att grekerna tar den.

Så som jag ser det så är nyckeln till grekerna ska gå under linan första matchen mot Sydkorea. Vinner Sydkorea så ska det mycket till om grekerna ska ta 4 pinnar mot Argentina och Nigeria. Men lyckas grekerna få med sig en vinst så räcker det med 1 pinne i någon av de matcherna. Blir det X så är de över linan vid vinst mot Nigeria.

Kanske lite luddigt, men det är mina tankar kring ditt spelförslag iaf.
Gammal 2010-06-11, 00:41   #191

Standard

Citat:
Ser inte vilka som ska hota överhuvudtaget....Kamerun? Danmark tror jag inte alls på.
Holland känns som det mest solklara gruppsegrarna tycker jag. Kamerun och Danmark tror jag inte kommer ha någon större lycka mot Holland. Om nu även Robben är frisk så kommer de bara bli ännu värre.....

Tyskland kanske går vidare från sin grupp men tror de kommer sakna Ballack på mittfältet.... Vad tror ni om de lite mindre sydamerikanska lagen [Paraguay, Uruguay och Chile] Kan de överaska och ta sig långt?

Frankrike är verkligen nobet, känns som Henry & co börjar bli lite till åren nu... Argentinas största motståndare är väl Maradona själv? Kan han verkligen få ihop ett lag efter att ha provat 108 olika spelare inför VM?
Gammal 2010-06-11, 00:47   #192

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli Visa inlägg
Tycker Grekland känns rätt svaga, framförallt offensivt. Tror man får svårt i första matchen mot Sydkorea (har själv lirat 1X på Sydkorea), tror man max kan få med sig ett X. Mot Argentina ska man inte ha mycket att hämta tycker man. Nigeria har jag faktiskt inte allt för bra koll på men det känns som en öppen match, kan gå lite hur som helst, inte helt omöjligt att grekerna tar den.

Så som jag ser det så är nyckeln till grekerna ska gå under linan första matchen mot Sydkorea. Vinner Sydkorea så ska det mycket till om grekerna ska ta 4 pinnar mot Argentina och Nigeria. Men lyckas grekerna få med sig en vinst så räcker det med 1 pinne i någon av de matcherna. Blir det X så är de över linan vid vinst mot Nigeria.

Kanske lite luddigt, men det är mina tankar kring ditt spelförslag iaf.
Förstår precis vad du menar, och jag var väl lite inne på samma linje innan jag spela... spelade under med anledning av att jag tror att Sydkorea vinner eller får oavgjort samt att Lagerbäck bara kommer ge Grekerna 1 pinne och därmed 2 poäng totalt max för grekerna. Det som dock kan va en nackdel för mitt spel är väl att Argentina lyckas vinna båda sina första matcher och sedan taggar ner lite och nöjer sig med X mot Grekerna, men det får väl VM utvisa inom snar tid...
Gammal 2010-06-11, 00:57   #193

Balotellis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gukka Visa inlägg
Förstår precis vad du menar, och jag var väl lite inne på samma linje innan jag spela... spelade under med anledning av att jag tror att Sydkorea vinner eller får oavgjort samt att Lagerbäck bara kommer ge Grekerna 1 pinne och därmed 2 poäng totalt max för grekerna. Det som dock kan va en nackdel för mitt spel är väl att Argentina lyckas vinna båda sina första matcher och sedan taggar ner lite och nöjer sig med X mot Grekerna, men det får väl VM utvisa inom snar tid...
Får hoppas att så inte blir fallet. Har iaf svårt att tro att grekerna kommer vinna någon match, tror det är ganska stor chans att det blir X mot både Sydkorea och Nigeria. Kanske underskattar dom lite, jag vet inte.
Gammal 2010-06-11, 01:30   #194

EdgaarGores avatar

Standard

Portugal u4.5p @2.15
Grekland u3.5p @1.78
Holland ö6.5p @1.88

Funderar även på Paraguay och Elfenbenskusten som gruppvinnare. Serbien ö3.5 poäng, Sydkorea ö2.5p, Uraguay advance from group, Villa ö3.5 mål.

Tycker grupp A känns jävligt svår. Det är inte många som tror på Frankrike i år.
Gammal 2010-06-11, 08:17   #195

RizZlas avatar

Sharp$: 718

Standard

Spelat följande props/futures etc inför VM

Grekland U 3.5 känns klockrent tycker jag. Ser dem som det klart sämsta laget i gruppen.
Krävs nästan ett mirakel för att dem ska ta en vinst och fixa ett kryss.

I samma grupp spelar jag Korea över 2.5 poäng. Jag tror dem klarar att slå antingen Grekland eller Nigeria. Ett väldigt välorganiserat lag som blir svårt för ett uddlöst grekland eller lite virrigt Nigera att bemästra. Laget och landets förtroende för Lagerbäck känns inte speciellt övertygande.

Varken Korea, Grekland eller Nigeria rår på Argentina. Även om Maradona taktiskt sett inte är den bästa coachen så tror jag han är otroligt bra på att skjuta in självförtroende i truppen och bygga upp en riktigt bra teamspirit. Minst 6.5 poäng för Argentina. 2 vinster och ett kryss är mininum för ett lag av Argentinas kapacitet mot ett ganska mediokert motstånd i gruppen.

Jag tycker även Uruguay Över 4 poäng känns intressant. Dem kommer säkert att ge ett turbulent Frankrike stora problem i premiären med deras starka offensiv. Dem ska bara klara minst ett kryss och en vinst i denna grupp. Mexico vet jag inte riktigt vart jag har, har sett deras matcher före VM men har inte fått något riktigt grepp om dem. Samma med Sydafrika, dem kan med publiken i ryggen skaka om samtliga lag i gruppen.

Gillar även Holland Ö 6.5 poäng. Otroligt intressant trupp, bra form och dem spelar en snabb offensiv fotboll. Vinst mot ett blekt danmark? Vinst mot ett ännu blekare japan? Minst kryss mot ett oberäkneligt Kamerun?

Gillar även Chile att kvalificera sig för slutspelet, lite dåligt odds dock. Kanske spela Spanien som 1a i gruppen och Chiles som 2a till ett bättre odds? Honduras och Schweiz känns båda väldigt bleka inför VM.

Några tankar/reflektioner?

td