Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-22, 13:54   #1
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Dagens fotboll 22/5

Palmeiras vs Gremio Porto Alegre 3.570
Rumänien Ceahlaul vs CFR Cluj 1.813 Robin
Sverige Div 1 Vasby United/IK Brage (O 2) 1.680
Gorzów Wielkopolski v Motor Lublin 1.450
Akropolis IF v Värmbols FC 1.800
Trelleborgs FF v GAIS-0.25 2 200 1.800
Ljungby IF v Lindsdals IF 2 200 1.900
Nybro IF v IK Tord 2.300
France Youth vs Ivory Coast Youth O2.5 2.200
Japan Youth vs Colombia Youth 2.200
Botafogo-RJ - Goias 1.850 Robin

Blandade spel för min del idag, mycket ryggar som flera av er säkert könner igen.

Nu tog Ceahlaul ledningen, vilket kännetecknar min form. Cluj kommer kvittera och vara nöjda med poängen som tar serien i hamn. Hellre att de torskar än kryssar för då har vi ett spel på denna match sedan:

itehnica Iasi v Unirea Urziceni Då tar jag bortaseger till det odds som bjuds typ, bättre målskillnad än Cluj och fler gjorda mål.

Inbördes fördel Cluj, hittar inte vad som gäller där. Är det inbördes fördel så har jag gjort bort mig på spelet på Cluj...

Senast redigerad av RobinD den 2010-05-22 klockan 14:01.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 14:07   #2
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Hittade precis info om Cluj. de har redan vunnit ligan och matchen är betydelselös. Hemskt ledsen för det spelet. Riktigt dåligt rekat av mig.

Tror jag avstår spel på Unirea efter att ha läst detta:

"Another 10/10 bet strenght? Another risky one in my opinion.
It is true none of the teams has really much motivation left (except, maybe, for a better classification in the table, which could bring some extra money from TV rights), but, for me, Gaz Metan is overall the better team here.
So, I see the most possible outcome in this game as a draw.
If I were to search for any real value, I would lay Astra instead, at 2.24, with the same Betfair. Lower stakes, of course.
But, knowing that I won't be touching this game either, I wish you again goodluck."
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 14:15   #3

Djeess avatar

Sharp$: 203

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har en drös med fotbollslir, men några som jag gillar starkt är Cardiff ö2.5, har en släkting som lirar i Cardiff. Tycker att den här matchen är mer intressantare än CL-Finalen, men det får stå för mig. Det lär bli krig ute på planen, den här matchen betyder så mycket för båda lagen. Inget av de här lagen kommer backa hem utan det kommer säkert lämnas stora ytor att spela på, överspelet till 2.00+ är värt att spela på.

Rött kort i CL - Finalen till 3.50!

Jag snor ditt överspel i France Youth, Låter bra
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td