Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-22, 21:11   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli Visa inlägg
Har lirat att klumpiga Martin Demichelis ska bli varnad @ 3.00. Tror han får svårt att hänga med Milito och Eto´o
Vackert!
jacjacjac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 21:12   #32

Grezeas avatar

Sharp$: 110
Standard

Snyggt Balotelli!!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 21:17   #33

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Hehe snyggt
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 21:33   #34

Sharp$: 2374
Standard

Vackert!

Hoppas på två vanliga gula i andra och en för maskning på målvakten.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 21:53   #35

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

3 spel inne i första milito målskytt, ö 0.5 första och inter första mål, zanetti spelet rök, oväntat
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:02   #36

Balotellis avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1
Standard

Den var solklar gubbar
Balotelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:05   #37

calahans avatar

Sharp$: 724
Standard

Tråkigt överlägsna inter var. Robben bryter in, inter täcker skott det var bayerns offensiv.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:06   #38

gazLOLs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Tråkigt överlägsna inter var. Robben bryter in, inter täcker skott det var bayerns offensiv.
Knappast överlägsna.
gazLOL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:07   #39

Balotellis avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1
Standard

Bara jag som fått spelet, Martin Demichelis att bli varnad rättad som fel på Nordicbet?
Balotelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:08   #40
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Den absoluta nyckeln för Bayern, tror jag är att göra första målet. Gör Inter ett tidigt inledningsmål finns det chans att man backar hem som mot Chelsea / Barcelona. Jag anser att Bayern inte är kapabla till samma offensiva, kontinuerliga press som Chelsea / Barcelona hade mot Inter. (Hela matcherna var mer eller mindre som ett lååångt anfall.) Detta kommer tvinga Inter att bli lite mer av ett spelförande lag än tidigare i CL-slutspelet och därmed öppna upp lite bakåt... vilket förmodligen kommer vara Bayerns enda chans till bucklan, imo!

Första hörnan efter halvlek = Bayerns

Direkt efter 0-1 litade jag på min analys och fick 1,85 som liveodds på under 2,5 mål. Inter stängde igen och när Bayern försökte pressa punkterade Inter matchen med en snabb omställning (oväntat? njae!)

Äntligen bröts streaken på Bayerns hörna efter halvlek i CL-slutspelet. Hade fan grämt mig om Bayern fått den för vad jag vet har ingen bookie just det spelet. 6/7!

Hatten av för det gula kortet på Demichelis! Nice pick!

Grattis Inter, till Ert år!
Absolut mest intressant kommande säsong lär bli hur Mourinho kommer hantera Real Madrid. RM som inte varit i CL-final sedan 2002 (i RM-mått är det sjukt längesen), trots att man ändå mer eller mindre har haft ett superlag sedan dess (syftar på alla individerna man har/haft). Byter han ut halva backlinjen och svetsar ihop RM till ett lag (för potentialen finns där helt klart), så kan jag garantera att RM lyfter CL-bucklan inom 3 år!
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-22, 23:11   #41
sox

Sharp$: 1361

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli Visa inlägg
Bara jag som fått spelet, Martin Demichelis att bli varnad rättad som fel på Nordicbet?
Yes, men den blev fixad just i denna minut, tack för tipset vem det nu va som rekade den.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td