Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-18, 13:06   #1

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2282
Standard

19/5 03:15 Libertad Asuncion - Guadalajara Chivas

Copa Libertadores
Libertad Asuncion - Guadalajara Chivas
Guadalajara Chivas AH +0.75 @ 2.07 Pinnacle
5u

Libertad Asuncion mot Chivas. Chivas har skaffat sig ett utmärkt läge att avancera, man fixade en 3-0 vinst hemma och ikväll åker man till Libertad Asuncion för att försöka hålla tätt och få med sig oavgjort och enligt mig finns det goda chanser att man lyckas. Libertad är inget dåligt lag och man hade bra form innan bortamatchen mot Guadalajara. Det som gör att jag spelar på Guadalajara är att Libertad är dåliga att hantera situationer där dom är pressade att vinna. Det här laget har varit i liknande situationer 3-4 gånger i år där man bara måste vinna och ändå klarar man inte av det utan får bara oavgjort tex i matcherna mot Universitario, Lanus och mot Once Caldas där man låg under med 1-0 under större delen av matchen men med stor tur och med mycket hjälp av nervösa Once Caldas spelare lyckades man vinna med 2-1 efter mål i sista minuten. Värt ett standardbet på ett lag som bara behöver få med sig oavgjort mot ett lag som har svårt att vinna i såna här situationer.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 13:19   #2

comprendes avatar

Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Copa Libertadores
Libertad Asuncion - Guadalajara Chivas
Guadalajara Chivas AH +0.75 @ 2.07 Pinnacle
5u

Libertad Asuncion mot Chivas. Chivas har skaffat sig ett utmärkt läge att avancera, man fixade en 3-0 vinst hemma och ikväll åker man till Libertad Asuncion för att försöka hålla tätt och få med sig oavgjort och enligt mig finns det goda chanser att man lyckas. Libertad är inget dåligt lag och man hade bra form innan bortamatchen mot Guadalajara. Det som gör att jag spelar på Guadalajara är att Libertad är dåliga att hantera situationer där dom är pressade att vinna. Det här laget har varit i liknande situationer 3-4 gånger i år där man bara måste vinna och ändå klarar man inte av det utan får bara oavgjort tex i matcherna mot Universitario, Lanus och mot Once Caldas där man låg under med 1-0 under större delen av matchen men med stor tur och med mycket hjälp av nervösa Once Caldas spelare lyckades man vinna med 2-1 efter mål i sista minuten. Värt ett standardbet på ett lag som bara behöver få med sig oavgjort mot ett lag som har svårt att vinna i såna här situationer.
spelas på neutral plan enligt bet365.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 15:48   #3

Forshems avatar

Sharp$: 1564

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dyngar in bonuspengarna man fick igår o hoppas på det bästa.
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 16:58   #4

papaks avatar

Sharp$: 2282
Standard

Helt fel -5u. Kör ett nytt upplägg angående fotbollen där jag bara bokför spel som jag direkt rekat här på Sharps... Länk för er som vill följa:
Sharps.se - Spreadsheet
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td