![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() [17/5] Vad lirar ni idag?
Singlar:
Aik - Åtvid DNB 3u @ 3.6 Örebro(-2) - Trelleborg 1u @ 4.6 Falkenberg - Örgryte Båda lagen gör mål: JA. 4u @ 1.8 Paralays: Spel 1. 0.5 u @ 20.7 Aik - Åtvid Örebro(-2) - Trelleborg Du kör vi!! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
jag spelar grindavik-keflavik idag. grindavik förlorade med klara 0-4 borta mot stjarnan och drog där på sig ett rött kort mitt i matchen och ytterliggare ett rött kort i slutet så de kommer sakna sin kapten och en vass forward ikväll.
keflavik vann sin första bortamatch på över en säsong iom bortavinsten i första omgången mot breidablik. helt klart spelvärde i rak tvåa till över 2ggr om ni frågar mig. men inget är ju hugget i sten så behärskad insats på ~3u känns rimligt. Odds Portal: Grindavik - Keflavik, Landsbankadeild Soccer Odds
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Örebro vs Trelleborg MAX ETT LAG GÖR MÅL: JA 5u @ 1.75
Padova vs Ascoli 0.5u @ 11 Har kollat på 2 trelleborgsmatcher, Borta mot HBK och hemma mot åtvidaberg. Mot HBK hade dem 0 skott på mål,1 utanför, och mot åtvid varom bland det sämsta jag någonsin skådat 2010! Tror och har trott sen försäsongen att dem åker ur. OM dem på något vis klarar sig i årets allsvenska är det för de poäng dem krigar till sig på hemmaplan, en riktigt grisig plan.. Örebro, som lirar på konstgräs, ångar på som tåget i fighten om en topp 4 plats! (I alla deras hemma matcher har det bara varit ett lag som gjort mål.) Så finner värde i att Spela att max ett lag för mål till 1.75! Padova spelar för att säkra kontrakt i Serie B. Ascoli ligger i ett ingemansland, har redan klarat kontrakt! Finner dock värde i spelet pga dess höga odds!! Jag lirade det till 0.5u till 11 @ Bet365. (finns bättre place Odds Portal: Padova - Ascoli, Serie B Soccer Odds ) Senast redigerad av Philjay den 2010-05-17 klockan 17:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
En dubbel lirad:
AIK-Åtvid U2.5 mål Örebro-Trelleborg 2U @ 2.50 Tidigt mål för råttorna..
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Debutdagen slutade ju helt okej!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat: